Aviseringar
Rensa alla

Magrutor på kort tid!


Ämnesstartare

Hej jag undrar ca. hur många sit ups behöver man göra ca. för att få magrutor iallafall magmuskler ??

Jag gör 100 st 2 gåner i veckan
Hur många sit ups borde jag göra ?
Och hur många gånger i veckan behövs?

För att få magrutor / Magmuskler inom en kort tid som möjligt.

Tacksam för svar.

OBS! Bara seriösa svar!


   
Citera

100 2 gånger i veckan kommer nog inte ge ett synligt resultat, kör typ 50 på morgonen å 50 på kvällen varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver göra exakt 2351 sit ups under loppet av 2 veckor för att få magrutor.

Dold text: Hihihihohohoho


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det nån sida man kan räkna utt hur många sit ups som behövs göras inom loppet av en vis tid elr hur räknade du ut.?


   
SvaraCitera

Niido:

Är det nån sida man kan räkna utt hur många sit ups som behövs göras inom loppet av en vis tid elr hur räknade du ut.?

[zzz]


   
SvaraCitera

Niido:

Är det nån sida man kan räkna utt hur många sit ups som behövs göras inom loppet av en vis tid elr hur räknade du ut.?

Han skämtade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Få, tunga och långsamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niido:

Är det nån sida man kan räkna utt hur många sit ups som behövs göras inom loppet av en vis tid elr hur räknade du ut.?

VeronikaValentine:

Han skämtade...

Haha, nej då. Pratar om egna erfarenheter.


   
SvaraCitera

Wild:

Haha, nej då. Pratar om egna erfarenheter.

XD!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VeronikaValentine:

XD!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, men gå in på www.1227.com och sedan skriver du in ålder, vikt och längd. Så gör den upp ett schema hur ofta du bör göra per dag, vad du ska äta osv för att maximera effektiviteten i din träningen.

Använde mig själv av den när jag tränade som mest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

Dö.

Hoppas inte du mena mig ditt analsekret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du gör 1000 st varje timme i ett år får du garanterat rutor. är det mest precisa svar jag kan ge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Om du gör 1000 st varje timme i ett år får du garanterat rutor. är det mest precisa svar jag kan ge

Hänvisar till mitt tidigare inlägg lite högre upp, där en kalkylator räknar ut snittet för hur många/hur ofta som behövs.


   
SvaraCitera