Aviseringar
Rensa alla

magsjuk..


soundsystem:

Det här var det roligaste jag läst på länge. Och sen att det är hygieniskt och så...

Överlag är det nog så, känner folk som har jobbat både på bk och donken som varit tvungna att följa ett fett regelverk osv, sedan är det klart att det finns vissa ställen som fuskar med det men överlag är det så fullproppat med skit och så industriellt att man nog i första hand ska oroa sig för vad fan man stoppar i sig än hur renligt de har det.


   
SvaraCitera

dazed:

Starta en tråd om svensk skolpolitik och citera in ceka så går det över

[love]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Överlag är det nog så, känner folk som har jobbat både på bk och donken som varit tvungna att följa ett fett regelverk osv, sedan är det klart att det finns vissa ställen som fuskar med det men överlag är det så fullproppat med skit och så industriellt att man nog i första hand ska oroa sig för vad fan man stoppar i sig än hur renligt de har det.

mm, har jobbat där...


   
SvaraCitera

soundsystem:

mm, har jobbat där...

jaha, och du tror att det skulle vara troligt att köttet var rått och dåligt eller?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

jaha, och du tror att det skulle vara troligt att köttet var rått och dåligt eller?

rått, nej. Dåligt kan det ju mycket väl ha varit. Men tror faktiskt inte det. Hutlösa mängder fett har ingen dött av.


   
SvaraCitera

Man ska inte låta sig luras av det där 99% nötkött i alla fall 😛 Fyfan.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

då de är ganska hårda hygienen.

dan, har du jobbat på donken?


   
SvaraCitera

soundsystem:

Man ska inte låta sig luras av det där 99% nötkött i alla fall 😛 Fyfan.

nej kött är ju lite av en överdrift, överlag är väl köttpuckarna jävligt grisiga enligt mig iaf.

Fingerprints:

dan, har du jobbat på donken?

hört 2-3 folk prata om hur det var, tror inte de jobbade på samma ställe heller direkt.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

hört 2-3 folk prata om hur det var, tror inte de jobbade på samma ställe heller direkt.

skulle säga att det beror lite på stället och personalen hur hygienen är på donken faktiskt. tror det kan vara ganska sunkigt på vissa ställen..


   
SvaraCitera

Fingerprints:

skulle säga att det beror lite på stället och personalen hur hygienen är på donken faktiskt. tror det kan vara ganska sunkigt på vissa ställen..

ok, trodde företaget hade vissa regler man var tvungna att följa för att få franschisea, men det är klart att man kan fuska ändå.


   
SvaraCitera

Vätskeersättning är dunderbra som Bamse skulle ha sagt.

Det är svårt att estimera hur länge det kommer att hålla i sig.
Min längsta magsjuka har varit 3 dagar. Det var vår första tre dagars permission i lumpen som jag spenderade på toan.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

ok, trodde företaget hade vissa regler man var tvungna att följa för att få franschisea, men det är klart att man kan fuska ändå.

För många unga som jobbar och många av dem får dessutom mycket ansvar


   
SvaraCitera

Fingerprints:

För många unga som jobbar och många av dem får dessutom mycket ansvar

åldersdiskriminerarN!!11!![sad]

[wink]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

åldersdiskriminerarN!!11!!

tanken slog mig också, så håller med dig!!!![cute]


   
SvaraCitera