Aviseringar
Rensa alla

Mahalageascas tråd för underskattad/bra musik enligt Mahalageasca


Ämnesstartare

tänkte att jag bör göra en sån här tråd så slipper jag göra en ny varje gång jag känner ett tvång att posta något som ingen kommer gilla, råkar man dela min musiksmak kan man ju "följa" tråden elr nåt, om inte annat har jag ju någonstans att leka själv så jag slipper störa er andra <3

typ 50.000 views... helt gal1 lite...

de har många andra svinbra låtar.. bristol love, my way, lava, shabba osv

asnice genreöverträdande men ändå inte svensk pop <3 shivoy är också galet bra


   
Citera
Ämnesstartare

refrängen <3


   
SvaraCitera
reben

"ok intressant"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska följa med intresseradae öron! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
"ok intressant"

ok drygfitta


   
SvaraCitera
reben

Mahalageasca:

ok drygfitta

skärp dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: skärp dig

är det jag som ska skärpa mig???? det är du som kommer in och sprider dåliga vibbar utan anledning, ja jag är en konstig idiot men du är en jävla drygfitta :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta slåss då, ska vara trevlig tråd. 

Bråkstakar. 


   
SvaraCitera
reben

Mahalageasca:

är det jag som ska skärpa mig???? det är du som kommer in och sprider dåliga vibbar utan anledning, ja jag är en konstig idiot men du är en jävla drygfitta :s

"ok intressant"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: "ok intressant"

har du inget att komma med så håll käft

och med "komma med" så menar jag något konstruktivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är nog extra lättretlig pga slutat med weed precis så inge dopamin(svettas fett mkt två nätter i rad) men fortfarande, sjukt onödigt även om du säkert inte medvetet menade något illa med det, men i mina ögon betyder det "jag tycker att du har fått för mycket luft och jag vill trycka ner dig" jag mår jävligt dåligt av att någon som ska föreställa någon typ av kompis till mig beter sig så? vill att jag ska ändra på mig? må sämre? :p 


   
SvaraCitera

Mahalageasca:
är nog extra lättretlig pga slutat med weed precis så inge dopamin(svettas fett mkt två nätter i rad) men fortfarande, sjukt onödigt även om du säkert inte medvetet menade något illa med det, men i mina ögon betyder det "jag tycker att du har fått för mycket luft och jag vill trycka ner dig" jag mår jävligt dåligt av att någon som ska föreställa någon typ av kompis till mig beter sig så? vill att jag ska ändra på mig? må sämre? :p 

Stay strong! Du klarar det här <3 

Gillar din avatar förresten, uttrycksfull, men jag kanske överanalyserar som vanligt Rodnar


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

Börjar tänka på amanda jensen lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: Börjar tänka på amanda jensen lite

låten börjar typ 1:10 eg :$ men aa lite likt


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

låten börjar typ 1:10 eg :$ men aa lite likt

jo, jag märkte det, tyckte inte det var så likt din musiksmak tills den lilla övergången skedde, själv gillar jag dock början mest! 


   
SvaraCitera