Aviseringar
Rensa alla

Maj-Briht Bergström Sveriges första sexolog


Ämnesstartare

Åh vilken gulletant <3 Fick tårar i ögonen av denna film och började tänka på min mormor. Blev jätteledsen när det visade sig att Helle (hennes flickvän) dog förra året.
Vill skriva ett brev till henne. Åh så sentimental jag känner mig, men kolla på denna film och säg sedan att du inte blev ett fan av Maj-Briht, det är omöjligt. Heja Maj-Briht!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jag när jag såg denna tråden --->  äh, fuck sömn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon påminner verkligen jättemycket om min mormor också. en rörande kärlekshistoria och en rörande människa i allmänhet. maj-briht; vilken hjältinna!

jag hittar tyvärr inte upplysningsfilmen på youtube.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi måste få hennes fanclub att växa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
hon påminner verkligen jättemycket om min mormor också. en rörande kärlekshistoria och en rörande människa i allmänhet. maj-briht; vilken hjältinna!

jag hittar tyvärr inte upplysningsfilmen på youtube.

åh ja <3
trodde att det var Nyfiken Gul de menade först, fast den kom ju ut på 60-talet iof. har du sett den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Åh vilken gulletant <3 Fick tårar i ögonen av denna film och började tänka på min mormor. Blev jätteledsen när det visade sig att Helle (hennes flickvän) dog förra året.
Vill skriva ett brev till henne. Åh så sentimental jag känner mig, men kolla på denna film och säg sedan att du inte blev ett fan av Maj-Briht, det är omöjligt. Heja Maj-Briht!

Ja, visst är hon fantastisk! Tycker absolut att du ska skriva ett brev. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HALLÅ VARFÖR HAR INTE DENNA TRÅDEN FLER SVAR


   
SvaraCitera

Jag gick med i facebookgruppen. Lägg till en bild och beskrivning där !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldat:
Jag gick med i facebookgruppen. Lägg till en bild och beskrivning där !!

du far med osanning! bara 3 personer är medlemmar. en random dansk person skapade gruppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur uttalas briht


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexolog seriöst är detta något skämt eller går människor verkligen tillbaka i utvecklingen   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
sexolog seriöst är detta något skämt eller går människor verkligen tillbaka i utvecklingen   

snart kanske d kommer människor som undersöker saker o förstår något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

snart kanske d kommer människor som undersöker saker o förstår något

som vilka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

som vilka?

ologerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

ologerna

knappast det låter som något slags pr "jippo"


   
SvaraCitera