Aviseringar
Rensa alla

Malfoy och Hermione experimenterar


Ämnesstartare

Hermione satt ensam i Gryffindoors elevhem på Hogwarts. Alla elever på skolan hade åkt iväg till Hogsmeade över helgen. Hon såg framför sig hur Ron och Harry satt på tre kvastar och drack varsin hongsungsöl i värmen.

Men hon kände inte för att deppa, hon satt framför spisen i Gryffindors elevhem endast iklädd ett par svarta trosor och en t-shirt. Hon tog fram sin iPod och började lyssna lite på musik.

Hon startade en lagom groove låt och började dansa och skaka sin rumpa. Hon hade slutna ögon och lät musiken ta henne iväg.

Men sen hörde hon ett fniss bakom sig. Hon stängde av musiken och öppnade ögonen, och där stod Draco Malfoy.

- Haha, snygg dans där Granger! fnissade han fram

- Va i helvete gör du här!? Det här är gryffindors elevhem, hur kunde skäggiga damen låta dig gå förbi!?

Malfoy log ett hånleende, han berättade efterssom att hon och han var de enda som inte åkte till Hogsmeade så gav Dumbledore honom tillåtelse att besöka Gryffindors elevhem.

- Men om du berättar för någon att jag umgås med en smutskalle ska du få ångra dig!

Hermioine log, "det är bara vi här, du kan slappna av".

Draco satte sig brevid henne i soffan, han tittade på hennes sexiga röv. "För att vara en mugglare är du jävlig het" sa han med en sträv röst.

Hermione rodnade, men den han inte vara länge. Draco flög fram och började ivrigt tafsa henne hårdhänt på brösten. "åååh Malfoy, jag visste inte att du var så här!".

Malfoy ryckte av henne tröjan så Hermione satt i bara trosor, han sög ivrigt på hennes bröstvårtor och Hermione stönade av behag. "Jaaa mer!" kved hon.

Malfoy drog ner hennes trosor och sen tog han fram sin trollstav. Han började pulla henne med den och viskade fram "orgasmus maximus" och Hermione kom hååårt.

Malfoy drog fram sin jätteballe och började knulla Hermione ivrigt som njöt av fulla drag. "Du har redan kommit så nu får du suga mig, Granger!"

Hermione började ivrigt suga honom och Draco kom i hennes mun.

"Fan vad skön du är... jag ska börja knulla mugglare oftare!".

Dom tittade på varandra med ett leende, men sen hörde de ett fallande ljud i bakgrunden. Där stod Harry Potter med nerdragna byxor och runkade ett praktstånd.

"Oj fan, osynlighetsmanteln ramlade av!" sa Harry.

Då hördes en mörk röst från andra sidan rummet, där stod helt plötsligt dumbledore, också runkades.

"Det är lugnt Harry, jag är stolt över er alla tre. 200 elevhemspoäng till Slytherin och Gryffindor!"


   
Citera
Åtta

[bigsmile]

Gillade den. 10/10.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumbledore är ju död. [confused]

nekrofil, fast tvärtom.


   
SvaraCitera

haha så jäkla ful 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

dumbledore är ju död.

nekrofil, fast tvärtom.

Den här utspelar sig innan han dör, ungefär under femte eller fjärde året på Hogwarts [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Malfoy drog ner hennes trosor och sen tog han fram sin trollstav. Han började pulla henne med den och viskade fram "orgasmus maximus" och Hermione kom hååårt.

McLuver:

Dom tittade på varandra med ett leende, men sen hörde de ett fallande ljud i bakgrunden. Där stod Harry Potter med nerdragna byxor och runkade ett praktstånd.

"Oj fan, osynlighetsmanteln ramlade av!" sa Harry.

Då hördes en mörk röst från andra sidan rummet, där stod helt plötsligt dumbledore, också runkades.

"Det är lugnt Harry, jag är stolt över er alla tre. 200 elevhemspoäng till Slytherin och Gryffindor!"

hahahaha! [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Den här utspelar sig innan han dör, ungefär under femte eller fjärde året på Hogwarts

aah, du har kollat upp lite detaljer som böckerna utelämnade. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"Det är lugnt Harry, jag är stolt över er alla tre. 200 elevhemspoäng till Slytherin och Gryffindor!"

hahahahahahahhahahaha[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

McLuver:

"Det är lugnt Harry, jag är stolt över er alla tre. 200 elevhemspoäng till Slytherin och Gryffindor!"

[bigsmile]


   
SvaraCitera

iosib:

aah, du har kollat upp lite detaljer som böckerna utelämnade. [wink]

insider'N

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

McLuver:

"orgasmus maximus"

hahahhaHAHAHAHAH :'D

du har fantasi i alla fall


   
SvaraCitera

McLuver:

"Det är lugnt Harry, jag är stolt över er alla tre. 200 elevhemspoäng till Slytherin och Gryffindor!"

när ska detta sluta..?[cry][cry]


   
SvaraCitera

McLuver:

Malfoy drog ner hennes trosor och sen tog han fram sin trollstav. Han började pulla henne med den och viskade fram "orgasmus maximus" och Hermione kom hååårt.

hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"orgasmus maximus"

HAHAHAHA xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10/10, fin kontinuitet med dumbledore på slutet!


   
SvaraCitera