Forumet - Målvikt 45 kg

Målvikt 45 kg

510 0 36
Jag e 14 år och är 152,5 cm. Min vikt mål e 45 kg till skolavslutning!
Jag bryr inte om det e bra elr ej om man går ner i vikt jätte snabbt och mycket okej? Ge mig bra matschema ok!
Min matschema e typ så här!
frukost klockan halv 7: två rostad bröd men smör och ett halv glas mjölk. elr havregrysgröt.
Lunch klockan 12: Som skolan ger...
Middag: olika typ kyckling/ägg/bröd

tränningsschema!:
måndag-fredag: hopprep, 50-100 sittups, armhöjningar,stretching 5 km joggning + idrott

idrott *måndag och onsdag*

Om ni inte ger mig seriösa svar så tänker jag se på pro ana bloggar... spy upp allt vad jag äter...

Spana också in:

Hjärtlös:

Det låter som att du har bra tränings och matvanor redan.

Jag vet inte vad du väger nu, men om man behöver gå ner i vikt ska man göra sig av med mer kalorier än vad man förbrukar. Alltså äta lagom små måltider och röra på sig hela tiden.

meh tycker inte du jag äter för mycket bröd? ska jag byta det mot sallad elr något grönt?
pink_lover:

Om ni inte ger mig seriösa svar så tänker jag se på pro ana bloggar... spy upp allt vad jag äter...

Att hotas fungerar alltid![y]
Låter som du springer för långt och gör alldeles för många sit-ups. Tycker du ska hoppa mer hopprep och kanske varva med att hoppa lite hage också[smile]
Hjärtlös:

med fibrer som är bakat på surdeg eller knäckebröd, det är nyttigt och innehåller färre kalorier.

nej, det är en myt, per 100 gram är det oftast till och med mer kalorier. dock är det mer "mättande" och inte lika gott, så man inte äter lika mycket ^^ men det enda sättet det faktiskt är "nyttigt" på är att det är bra för tarmarna etc, men det har ju inget med vikten att göra[cute]
farbror gugge:

nej, det är 1 stor myt, per 100 gram är det oftast till och med mer kalorier. dock är det mer "mättande" och inte lika gott, så man inte äter lika mycket ^^ men det enda sättet det faktiskt är "nyttigt" på är att det är bra för tarmarna etc, men det har ju inget med vikten att göra

Jaha, hade ingen aning om det. Var säker på att det var mycket nyttigare.. Kul att jag lärde mig något nytt! [smile]