Aviseringar
Rensa alla

Mamma...


Ämnesstartare

Det är nu ett år sedan mitt liv slog om 180 grader, ett år sedan jag växte från en liten pojke till en stor man, ett år sedan jag hittade mitt livs kärlek.

Låt mig ta det från början.

Jag var 18 år gammal och hade precis slutat gymnasiet, men livet kändes tråkigt. Jag hade inga vidare goda vänner och satt mest och degade i mitt rum hela dagarna, visst hade jag sökt in till högskolan men sådant tar ju också tid. Jag kände mig ensam.
Jag bodde och bor fortfarande tillsammans med min mamma och våra två katter i Norra Sverige. Min mamma är i princip den enda riktiga kontakten jag har, vi har en varm mor och son-relation, vi kan prata om det mesta och ibland känns det som vi är bästa kompisar. Så när jag tänker efter så var jag inte speciellt ensam, mamma var ju där.

Min mamma jobbar på högstadiet som lärare och är en väldigt kliptsk dam för att inte nämna ung och fräsch för sin ålder på 55 år. Min far är död sedan många år tillbaka i cancer vilket har lämnat henne i åratal av ensamhet. Men min mamma är en fantastisk person som stöttar mig i vått och torrt, hon har alltid varit där för mig men jag ville ha något helt annat av henne...

Fantasierna om min mamma gav mig energi. Jag satt kväll efter kväll och smekte bajonetten tänkandes på henne, ett par gånger stal jag hennes trosor som jag sedan så tryckte upp under näsan medans jag ejakulerade stora laddningar. Ett par gånger smög jag in i mammas sovrum, luktade på hennes ljuva kropp och smekte min penis, hon tar sömntabletter så det var ingen fara med att hon skulle vakna upp. Jag kunde helt enkelt inte få nog av henne och jag var långt ifrån nöjd, den förbjudna tanken var och är fortfarande så extremt lockande. Jag vet att det är en synd men jag kan inte sluta.

Tillslut bestämde jag mig för att inte dölja mina känslor längre

Det hela började när jag efter duschen gick ut i allrummet och av "misstag" tappade handduken framför hennes ögon. Mamma som satt och läste sin skvallerblaska satte kaffet i halsen och riktade snabbt sina ögon mot min järnpipa som nu svingade fram och tillbaka likt en gigantisk klockpendel. Hon fnittrade och blev helt röd i hela ansiktet. Detta kändes mycket upphetsande och jag sprang snabbt iväg för det tog inte lång tid innan pipan stod givvakt.

Samma kväll gjorde jag det som fick hela karusellen att rulla igång. Jag orkade inte vänta längre och drog till med det tunga artilleriet. Jag satt i mitt rum helt naken med ett riktigt sagan om ringen-stånd. Jag fattade mod och kallade mamma till rummet. Hon kom, öppnade dörren och stängde snabbt vilket var förståeligt. Men jag gav mig inte och kallade på henne igen. Hon frågade vad jag håller på med men jag undrade bara en sak om mitt kön, jag utbrast oroligt orden "Jag har fått något konstigt på pipan min, är detta farligt, mamma?" Då blev hon orolig och närmade sig.

Jag bad henne sätta sig ner och nu var hennes ansikte bara ett par centimeter ifrån min pulserande röda bajonett. Hon frågade nervöst "Vad menar du, var ser det konstigt ut?" och försökte titta bort. Jag svarade inte och greppade istället hennes hand som jag satte fast runt pipan min. Jag tvingade sedan hennes hand upp och ner vilket var mycket skönt. Efter bara ett par sekunder avfyrade jag en monstersats rakt upp i hennes ansikte och mun. Det bara sprutade och sprutade i säkert 10 minuter och hon satt bara där och tog emot, mammas ansikte begravdes nästan i ett hav av denna vita sås.

Mamma sade inget och kilade därefter hastigt ut ur rummet medans jag låg kvar i fotöljen och skakade av välmående. Vi båda sade inget mer till varandra under kvällen.
Morgonen därpå var jag full av självförtroende och hade bestämt mig för att inte hålla tillbaka längre. Jag går ner för trappan och där står mamma och steker ägg till frukost. Hon tittar på mig, rodnar och fladdrar sedan ner med ögonen likt en blyg liten skolflicka utan att säga något. Jag log tillbaka, gick fram till henne och tog ett rejält grepp om rumpan hennes. Jag luktade henne i nacken och stönade. Det luktade underbart.

Jag känner mig plötsligt ostoppbar och drar raskt ner hennes kjol, sliter av toppen och börjar smeka de mustiga brösten. Kort därefter slinker även handen ner innanför trosorna och jag förvånas över att landningsbanan är slät och mjuk som en jude i duschen, hade hon rakat sig för min skull frågar jag mig själv? Jag känner ner över hela hennes mogna mussla som är något helt makalöst våt. Vätskan rinner ner över hela min arm och droppar på golvet, jag fångar lite i munnen.

Mamma vände då helt plötsligt sig om, började kyssa och ta på mig likt ett vilddjur. Hon penetrerar sin tunga djupt ner i min mun och slickar intensivt hela mitt ansikte. Jag hade aldrig tidigare sett henne så livlig. Hon drog våldsamt ner mina kalsonger och började suga på min röda flaggstång. Detta skedde helt plötsligt, förmodligen kunde hon heller inte hålla tillbaka längre. Hon exploderade av passion och det var fullständigt undebart.

Efter detta vände hon sig om och visade bakdelen.
Pipan som nu var hårdare än både järn och stål fördes bakifrån in i min kära mor som skrek "Ta mig hårt" med hela sin röstkapacitet, det var ett helt otroligt vrål. Hela kvarteret måste ha hört det men det struntade jag i och förde in den lilla busen som slank in i ugnen likt en ål i handsken. Vi befann oss nu uppe på köksbordet och mamma skrek och ylade bara ännu mer. Hon gjorde ifrån sig ljud som nästan skrämde mig, det lät som ett rådjur som höll på att avlivas. Hon skakade med hela sin kropp likt hon hade spasmaryck och när hon vände sig om och tittade på mig såg jag bara ögonvitorna.
Hon blev som en helt annan person och jag älskade det. Vi två blev ett.

Plötsligt slank min pipa ur grottan och jag tittade på det som befann sig ovanför. Jag förde min penis mot anus och försökte trycka in den men gick inte. Mamma skrek "IN MED DEN" men det gick inte, tydligen behövde vi mer lotion. Jag tittade mig runt och det enda jag såg var en skål med ägg. Utan att tveka tog jag ett ägg och kläckte på hennes rygg. Äggvitan rann ner över regionen och pipan bara gled in...

... och på den vägen är det.
Efter den dagen blev vi som helt besatta av varandras kroppar och fullständigt älskade varandra. Det första mamma gjorde varje dag när hon kom hemspringandes från jobbet var att dra ner mina kallsonger och börja suga på pipan. Därefter älskade vi dagarna och nätterna långa. Vi var lyckliga tillsammans och ännu lyckligare skulle vi bli när ett visst besked kom efter ett par månader. Mamma var med barn och jag var pappan.

Och idag, just nu, ett år senare kryper "Jennifer" som vi döpt henne runt på golvet.
Vi är en lycklig familj på tre och aldrig tidigare har livet kännts bättre.


   
Citera
Ämnesetiketter

fu


   
SvaraCitera

800grader:

vi har en varm mor och son-relation

..


   
SvaraCitera

Onödigt att skriva så lång sexnovell, man kommer ändå efter första meningen, eller jag gör iaf det[blush]


   
SvaraCitera

jag läste klart..[cry][censur][sad][censur][censur]

Kakaoxo:

fu


   
SvaraCitera

Tycker allvarligt synd om folk som har sådana störda tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[censur]


   
SvaraCitera

känner igen mig [rolleyes]


   
SvaraCitera

jenkannn:

känner igen mig

[shake]


   
SvaraCitera

Musicfan12:

skämtade för den som inte förstod [smile]


   
SvaraCitera

Ok, du är sjuk i huvudet. Då vet vi.


   
SvaraCitera

jenkannn:

skämtade för den som inte förstod[smile]

jahao[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Otrogen hund:

Ok, du är sjuk i huvudet. Då vet vi.

Tack där kom ordet!


   
SvaraCitera

800grader:

kryper "Jennifer" som vi döpt henne runt på golvet.

på alla sex ben? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vidrig [shake]


   
SvaraCitera