Aviseringar
Rensa alla

Mamma kom hem 🙁


Ämnesstartare

Hej! Finns det någon som har lust att prata med mig lite gran typ kik eller sms heller här går det också bra att skriva. Min mamma är i sjukhuset och hon har varit där i några dagar och jag är så ledsen så jag behöver någon jag kan få prata med [cry]


   
Citera

Åh tussan [sad][love]
Din mamma kommer säkert hem snart ska du se. Kanske kan du hälsa på henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åh tussan Din mamma kommer säkert hem snart ska du se. Kanske kan du hälsa på henne?

Jag hoppas det. De sa att jag inte fick [love][sad]


   
SvaraCitera

Vad har hänt med henne? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad har hänt med henne?

Jag vet inte det ända jag vet är att det e något med tarmarna och hon har inte varit hemma på en hel vecka.[sad]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Jag vet inte det ända jag vet är att det e något med tarmarna och hon har inte varit hemma på en hel vecka.[sad]

Håller mina tummar för henne! Snälla citera mig och skriv när hon mår bra igen så jag slipper oroa mig! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Håller mina tummar för henne! Snälla citera mig och skriv när hon mår bra igen så jag slipper oroa mig!

Okej det ska jag och tack för att du bryr dig det betyder mycket för mig.[cute][smile]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

et. De sa att jag inte fick [love][sad]

Vet du vilken avd hon ligger på så kan du ringa dit och höra hur det är med henne.
Det är hemskt jobbigt när folk man älskar ligger på sjukan, man får försöka tänka på att de får den bästa vården som finns och hur pass mycket läkare och sjukhus kan fixa. Kram på dig [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vet du vilken avd hon ligger på så kan du ringa dit och höra hur det är med henne. Det är hemskt jobbigt när folk man älskar ligger på sjukan, man får försöka tänka på att de får den bästa vården som finns och hur pass mycket läkare och sjukhus kan fixa. Kram på dig

De sa att man inte får ringa henne men jag fick göra det en gång och de sa att hon har blivit bättre.[smile]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

De sa att man inte får ringa henne men jag fick göra det en gång och de sa att hon har blivit bättre.

du kan ringa och höra med personalen på avd hur hon mår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du kan ringa och höra med personalen på avd hur hon mår

Hon kanske kommer hem om några dagar och hon ska flytta till en annan avdelning [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är jag hemma hos min farmor och farfar och värnar på ambulansen eftersom nu ska min farfar till sjukhuset igen aså han kom igår från sjukhuset o ska dit igen och mamma ska komma hem om en vecka. Vill bara sitta i ett hörn o gråta[cry]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Vill bara sitta i ett hörn o gråta

Gör det [y]


   
SvaraCitera

Aj då fyfan, det finns inget annat som tjänar något till än att hoppas på det bästa antar jag, prata med farmor och umgås med henne hon är säkert också ängslig som fan och så. Hoppas det ordnar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Aj då fyfan, det finns inget annat som tjänar något till än att hoppas på det bästa antar jag, prata med farmor och umgås med henne hon är säkert också ängslig som fan och så. Hoppas det ordnar sig.

Tack. Mamma är också i sjukhuset och har blivit värre och jag var hemma hos min farmor och fick lida med henne


   
SvaraCitera