Aviseringar
Rensa alla

mamma [love]


smisk

hjortpojken:

fint. gillart [love]

sen förföljde hon mig på toa när jag kissade och försökte förgäves stänga ner samtalet, hon behövde hjälp [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min mamma är jättebra på att städa, laga mat, tvätta och tillfredsställa min pappa[love]


   
SvaraCitera

MAMMA [love] Min mamma är jättevacker, inifrån och ut [love]

Din mamma är så ful att när hon besökte ett spökhus, kom hon ut med ett fast arbete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

din ja

allas, men visst jag står nog lite över alla andra när det gäller äcklig mamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken familjefest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min mamma är ingen bra mamma [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev tvingad att sova brevid min mamma en gång. Vill aldrig göra om. Sov inte på hela natten.

Kakaoxo:

min mamma är ingen bra mamma [sad]

Kram. [sad]


   
SvaraCitera

mammor är allt bra att ha! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar min mamma. Fast jag sover inte med henne [blush] Sist jag gjorde det var typ när jag hade en mardröm vid 9 års ålder.

Fast det är mysigt att sova i samma säng som någon annan. Somnar alltid mycket fortare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

[love] kommer ihåg när jag var mindre och jag och min lillasyster alltid låg bredvid mamma i soffan. och så kollade vi på film och hade varma filtar på oss. det var så mysigt! syster och jag typ bråkade om vem som skulle ligga närmast mamma, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

min mamma är jättebra på att städa, laga mat, tvätta och tillfredsställa min pappa[love]

gött. min mamma är jättebra på att laga mat och tvätta. oftast jag som städar [blush]

Nabla:

Vilken familjefest.

absolut.

Kakaoxo:

min mamma är ingen bra mamma [sad]

tråkigt. du får bli en bättre själv, om du vill ha barn i framtiden.

xsaosinx:

Gillar min mamma. Fast jag sover inte med henne [blush] Sist jag gjorde det var typ när jag hade en mardröm vid 9 års ålder.

haha ne, sover heller aldrig bredvid min men mådde bara dåligt inatt och behövde en kram. kändes ändå fint trots att jag är 18 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina föräldrar skilde sig relativt tidigt, jag var fyra år. Så jag växte upp med skilda föräldrar vilket gjorde att jag fick slussas fram och tillbaka som ett brev.

Senare när jag började komma in i tonåren så sökte man efter något som man kunde revoltera över. Vilket i mitt fal tråkigt nog blev pappa. Jag ansåg då att han hade favoriserat mig till skillnad från mina två småsyskon som han inte tillbringade någon tid med.

Det kunde bero på småsaker som att jag tyckte att pappa inte var arrangerad i min skolgång och inte med på utvecklingssamtal osv. Under samma period så spelade jag ishockey på elitnivå vilket motsvarande att jag en dag bara gav upp. Allt blev för tungt. O.B.S att jag princip bodde hemma hos pappa, träningar 6 gånger i veckan vilket gjorde mitt tidsschema väldigt tajt med att hinna med allt som en vanlig tonåring ska kunna göra.

Min pappa har mer förtroende för mig till skillnad från mamma har varit enormt mycket starkare. Ett exempel var när jag skulle pröva min lycka som försäljare. När jag ska läsa på inför körkortet eller när de gäller mer ''vuxen'' prylar generellt sett. Jag har mer goda minnen från honom för att jag tillbringat mer tid med honom. Som när han lärde mig åka skridskor när jag var 4. När vi åkte ut och fiska med båten.

Men samtidigt så har min mamma ställd upp för mig från 14 år tills nu, 17 år. Men jag anser att hon är skyldig mig de. Pappa har en mer betydelsefull roll i mitt liv trots att han har varit död i mina ögon dom senaste åren. Det är han som har uppfostrat mig och det är han som är mest stolt över mig skulle jag gissa.

Det känns som ett skärsår i själen när pappa inte ringer för att säga grattis varje gång jag fyller år trots att jag bjuder ut honom ibland bara för att jag saknar honom så jävla mycket så att jag håller på att gå sönder. Samma gäller julafron och skolavslutningen i 9:an.

Jag älskar pappa mer än mamma. Även om jag har lust att döda honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

yadda yadda yadda

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

The Following Statement Is True:

Då så, låt oss här på UM ta del av din. [wink]


   
SvaraCitera