Aviseringar
Rensa alla

mamma säger..


Ämnesstartare

hej
jag har hållit kontakten med en kille i nästan två år nu( vet de är väldigt länge men men)han bor ca 35 mil ifrån mig.
vi har liksom inte kunnat sluta att hålla kontakten. Jag pratade med min mamma om honom och frågade om jag kunde träffa honom. Hon började att säga till mig att jag inte känner honom och att han nog bara driver med mig..hon sa att jag bara skulle glömma honom.. men jag vill inte det. Jag tycker om honom och vi har lärt känna varandra och vi vill gärna träffa varandra nu.. Jag tror också att hon är en liten rasist för att han är muslim och hon började babbla om muslims kvinnosyn o blabla.. men jag vet allt de där..det är inget jag inte vet.. jag bryr mig inte om vad han har för tro och om han var helt muslim så skulle han inte ens prata med mig.. jag har berättat allt för honom vad min mamma sa och han sa att han kunde ringa till henne o prata..så hon fick en bild av vem han är..och att han inte skulle driva med mig under så lång tid, för de skulle han inte orka med. och att han vill ha mig. men nu är frågan vad ska jag göra ? nu ? jag vet inte vad ja ska tro eller vad jag ska göra för att min mamma ska acceptera att jag tycker om denna kille och att jag vill träffa honom. ja kan ju inte göra de i smyg bakom ryggen på henne[n] jag har frågat henne om han kunde komma till mig, men då sa hon bara han kan inte bo här och att hon inte bara kunde bestämma så. Jag vet inte vad ja ska göra[sad] hjälp 😮


   
Citera
Ämnesstartare

Men tänk efter nu. Du kan inte gå bakom ryggen på henne, och du bara måste träffa honom. Så vad finns för alternativ? Jo, prata med din mor och få henne att förstå. Det är ju det enda du kan göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jag har hållit kontakten med en kille i nästan två år nu( vet de är väldigt länge men men)han bor ca 35 mil ifrån mig.

Fick deja vu känsla. Fast i mitt fall är det jag som är killen. Känner vi varran?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Men tänk efter nu. Du kan inte gå bakom ryggen på henne, och du bara måste träffa honom. Så vad finns för alternativ? Jo, prata med din mor och få henne att förstå. Det är ju det enda du kan göra.

jaaaa har försökt att prata med henne men hon är så svår:( tycker jag, ja vet inte hur ja ska börja berätta för henne..jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Fick deja vu känsla. Fast i mitt fall är det jag som är killen. Känner vi varran?

okej.. hmm jag tror inte att vi känner varandra[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

okej.. hmm jag tror inte att vi känner varandra[surprised]

Säker? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Hur gamla är ni?

snart 17 o han är 18


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Säker?

hmm ?[chocked] hehe ja tror så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha chickibull 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

snart 17 o han är 18

Okej, tänkte om det var stor åldersskillnad, men det är de ju inte då. Dröjer det längre tills du fyller år?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

hmm ?[chocked] hehe ja tror så

Okej, ring till din pojkvän ska vi se om jag svarar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

18

Puh [smile]
Åh shit, fick lite puls där ett tag. Tänk om den bitchen tänkte komma hit på allvar, tur att du inte va bitchen. Tack [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pratade med en kille i 4 år, sen fick jag träffa honom för mina päron. Dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, känner igen detta. Prata med din mor. Igen och igen.


   
SvaraCitera