Aviseringar
Rensa alla

Mamma tycker jag är misslyckad


Ämnesstartare

För en tid sedan gick jag ur mitt rum på vägen till toaletten då hörde jag att mamma och pappa pratade om mig. Stod bakom väggen och lyssnade och hörde mamma fråga pappa "Tror du han någonsin kommer kunna få en tjej?". Jag hörde att pappa svarade: "Det kommer säkert någon dag". Och mamma var nervös över mitt osociala beteende.

Vad ska jag göra? Mår skit efter jag hört det här.


   
Citera

du kan göra två saker: vara den du själv är eller bli den din mor vill att de ska vara


   
SvaraCitera

skaffa tjej


   
SvaraCitera

Föräldrar håller på så där. Inget att oroa sig för direkt, sköt du ditt så ordnar det sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

skaffa tjej

Svårt när man är socialt inkompetent och ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med din mamma om det!


   
SvaraCitera

Hur gammal är du? bara för att du inte har hittat den rätta än betyder ju inte att du är misslyckad!

mjölk:

Föräldrar håller på så där. Inget att oroa sig för direkt, sköt du ditt så ordnar det sig.

Håller med!


   
SvaraCitera

passaro:

skaffa tjej

för att hans föräldrar tycker det?


   
SvaraCitera

Oroad88:

Svårt när man är socialt inkompetent och ful.

Skaffa tjej som också är socialt inkompetent! Blir någonting ni delar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa kille?


   
SvaraCitera

Oroad88:

Svårt när man är socialt inkompetent och ful.

Försök att vara mera social då.. Gå ut oftare, häng med fler ...

Jag vill bara säga att oavsätt hur man ser ut finns det någon som kommer att upskatta en precis som man är! Det finns lock till varje kastrull. Träna på att tycka om dig själv precis som du är och då kommer andra att se dig som en självsäker person och tycka om dig.

...
Den fula ankungen var ju egentligen en vacker svan! [wink]


   
SvaraCitera

Oroad88:

Svårt när man är socialt inkompetent och ful.

Du kan ju ta och ändra inställning först och främst.


   
SvaraCitera

Oroad88:

"Tror du han någonsin kommer kunna få en tjej?".

Oavsett personlighet eller utseende är det faktiskt så att ingen vandrar genom livet helt ensam, alla hittar något, verkar det som. Fula människor genom tiderna som hittat partner:

Hitler,
Josef Fritzl,
tusen andra.

KajsaAnka:

Den fula ankungen var ju egentligen en vacker svan! [wink]

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Oavsett personlighet eller utseende är det faktiskt så att ingen vandrar genom livet helt ensam, alla hittar något, verkar det som

http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/feta-man-far-leva-ensamma-1.861142

"De som hade ett BMI över 30, det vill säga feta, hade 2004 45 procent lägre chans att gifta sig jämfört med normalviktiga, säger Malin Kark, forskare vid KI, till TT."


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Hitler,
Josef Fritzl,

HAHA bra att du uppmuntrar killen [bigsmile]


   
SvaraCitera