Aviseringar
Rensa alla

Mammas man slog min syster


Ämnesstartare

OF 5:

jag kan komma och arkebusera honom

Kan gärna komma och hjälpa till om du vill, gör det mer än gärna. Tycker så jäkla illa om såna här as, helt sjukt att man kan agera så som han gjorde.


   
SvaraCitera

JPehrson:

Kan gärna komma och hjälpa till om du vill, gör det mer än gärna. Tycker så jäkla illa om såna här as, helt sjukt att man kan agera så som han gjorde.

bra bra[y] det finns inget värre. det ända bra är att dom av dom som hamnar i fängelse får sjukt mycket spö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

bra bra [y] det finns inget värre. det ända bra är att dom av dom som hamnar i fängelse får sjukt mycket spö

Japp, ska vi samlas någonstans och sen åka dit tillsammans eller? [wink]

Jo men precis, de finns ju inga som är så avskydda på fängelser som våldtäktsmän, pedofiler samt hustru- och barnmisshandlare. Sorgligt nog skämmer vi bort dem för mycket i våra fängelser... fattar inte varför bara. Tanken är god, att man vill minimera risken för återfall, men resultatet blir ju (ofta, inte alltid) det motsatta.

Nä, skjut dumjävlarna istället så slipper vi bekymra oss om dem [wink]


   
SvaraCitera

klippa av honom pillesnoppen.


   
SvaraCitera

OF 5:

jag kan komma och arkebusera honom[wink]

Själv? [surprised] du måste vara snabbare än Lucky Luke!


   
SvaraCitera

Plyvert:

Själv? [surprised] du måste vara snabbare än Lucky Luke!

ska fixa en hel jävla arkebuseringspluton om det så behövs, du kan få vara med om du vill[y] fast egentligen vet jag inte om han är värd så många fina mänskors värdefulla tid


   
SvaraCitera

Idiot[mad]


   
SvaraCitera

Berätta det för eran morsa så gör hon sig nog av med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så går det om man bor på landet[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan! Jag mår så dåligt när jag tänker på att du ens ska behöva ha ett sådant här problem! Och jag som tycker jag har det svårt!
Sending U my [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slå skiten ur honom när han sover eller är oberedd, dock inte så han dör, bara rejält så han inte kan göra ngt mot er...


   
SvaraCitera

Testosterone:

Berätta det för eran morsa så gör hon sig nog av med honom.

men nu var det ju så att mamman gick emellan dem. hon vet nog att hon gjorde det för att han misshandlade hennes dotter...[wink]


   
SvaraCitera

Vilken mamma låter det ske? Han skulle ju bara skickas ur huset och få besöksförbud!! Skulle jag vara mamma och nån gjorde så mot mitt barn skulle han vara glad om han hann få på sig skorna innan han stod på trappen utan nycklar.


   
SvaraCitera

Döda honom.


   
SvaraCitera

Hade hade inte tvekat en sekund att sparka sönder pungen på honom


   
SvaraCitera