Aviseringar
Rensa alla

Mammsen fyller 50 år (snart)! [party]


Ämnesstartare

Ja, det börjar dra ihop sig till hennes 50-års"kalas". Vi fyller typ samtidigt så vi kommer ha hela släkten här. Nu är grejen att jag:

1. Inte vet vad jag ska ge henne i present (de ska ju helst vara något lite personligt och speciellt!) Har ni något tips på vad jag kan ge i present?

2. Inte vet om jag ska hålla TAL och i så fall hur jag ska formulera det. Till saken hör att jag är rädd att det blir för sentimentalt så hon/jag/andra tårar. För vi står varandra närmast i världen det känns som att all kärlek/tacksamhet jag har för henne inte ryms i ett 5-minuters tal. Vad tycker ni, har ni något råd att ge mig om tal/vad jag kan prata om i så fall o.s.v.?


   
Citera
blum
 blum

lol, orka hålla tal.[tard]
trodde man bara gjorde sånt på film.

om du vill ge en personlig present är det nog bäst att du kommer på den själv förresten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brunettella:

1. Inte vet vad jag ska ge henne i present (de ska ju helst vara något lite personligt och speciellt!) Har ni något tips på vad jag kan ge i present?

Men finn ett fel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

lol, orka hålla tal.

Haha, håller med dig för en gångs skull [love]

Lindblom:

trodde man bara gjorde sånt på film.

Eller om man är född överklass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

"Rivaler på stan, inte på plan"

Kan inte du ge mig något tips då billigt eller dyrt, kvittar. Bara det är kul [cheers]


   
SvaraCitera

brunettella:

vad jag ska ge henne i present

brunettella:

Inte vet om jag ska hålla TAL och i så fall hur jag ska formulera det.

gör en film lr nått ,, det blir liksom två flugor i en smäll [cheers]
en annan present e typ att fixa värsta mysdagen lr nått [rolleyes]


   
SvaraCitera

brunettella:

Kan inte du ge mig något tips

Beror på vad du vill ge för slags present. Om det är någon slags upplevelse som kan vara allt från provsmakning av någonting eller till att hoppa fallskärm eller då spa-behandlingar, en weekendresa, vistelse på något fint värdshus med övernattning all-inclusive etc.

Att ge bort någon sak i present kan vara till de lite mer exklusivare eller ja t.ex. fint stort smycke med graveringar, korg full med godsaker och/eller viner/champagne-flaskor som ska vara av bra kvalité, presentkort till en stylist-rådgivare...

aauuf alltså det är så svåårt det där med presenter haha oavsett ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera