Aviseringar
Rensa alla

"man är rasist så fort man har en åsikt i det här landet"


Ämnesstartare

alltså, jag orkar inte. vad är det för fel på folk? visst, det finns studier som tyder på att rasister har lägre intelligens, men någon jävla måtta får det väl för fan va!?

diskutera


   
Citera

är du förvånad?


   
SvaraCitera

För dumhet finns inga gränser.


   
SvaraCitera

Det är väl massa gnäll från båda håll tycker jag. Det är väldigt många invandrare som har lärt sig att så fort de hamnar i en obekväm situation så skall de dra rasist-kortet. 

Har ett eget exempel bara för några dagar sedan när det skedde ett stöldförsök av laptops i en av våra butiker (jag jobbar för en elektronikkedja). Ett par invandrarkillar försökte springa igenom kassorna med ett gäng laptops och när de blev stoppade så var personalen naturligtvis rasister. Glad


   
SvaraCitera

Buddah

Ett par invandrarkillar.

Buddah: Det är väldigt många invandrare

Buddah:Glad


   
SvaraCitera

Det är inte invandrarna som är problemet det är våra ynkryggar till politiker som ger invandrare förmåner som bostadsbidrag, kabel-tv, gratis körkort och jag vet inte vad!

Och vem skulle inte utnyttja en sån situation? Men visst, det kanske också grundar sig på att invandrare har känt sig förtryckta och att de har fått utstå en hel del. Men politikerna har gått så långt med sitt mjäk att det finns tillochmed invandrare som SJÄLVA tycker att det är trams. Trots att det ger dem en knuff i samhället. 


   
SvaraCitera

Knegaren:Bidrag

Vi kan reda ut det här en gång för alla angående bidrag. Ni kan själva kolla upp detta 

Screenshot_2013-09-15-12-15-46-1_0.png


   
SvaraCitera

Tumme upp

lollipoploving:

Vi kan reda en gång för alla det här an bidrag. Ni kan själva kolla upp detta Screenshot_2013-09-15-12-15-46-1_0.png

tumme upp


   
SvaraCitera

lollipoploving:

Vi kan reda ut det här en gång för alla angående bidrag. Ni kan själva kolla upp detta Screenshot_2013-09-15-12-15-46-1_0.png

Glad


   
SvaraCitera

kukoxo: Buddah:.

Och med detta vill du? Kan ju även om det var oklart poängtera att "många invandrare" inte på något sätt menar majoriteten. Men det är tyvärr många som har lärt sig att man som invandrare kommer lindrigare undan eller till och med kan slippa undan om man nämner "rasist" i vissa situationer. 

Även om du inte själv gör detta, så förekommer det.


   
SvaraCitera

Jag hatar människor alltså, avgå alla.


   
SvaraCitera

S fort man säger nåt rasistiskt i det här landet ses man som rasist, bu hu


   
SvaraCitera

Nu överdriver ni faktiskt. Jag tycker folk blir anklagade för saker de inte är rätt ofta.


   
SvaraCitera

dazed:
Jag hatar människor alltså, avgå alla.

Ne, du e altruist.


   
SvaraCitera

MissAnox:

Ne, du e altruist.

Och du är inte auktoritär.


   
SvaraCitera