Aviseringar
Rensa alla

man blir bisexuell av att äta mkt ost


Ämnesstartare

tror ni på dett?????


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, fitta däremot.

Skamlöst skämt är skamlöst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart man blir det, fast det beror nog på vad man äter för ost med. Äter man för mkt mögelost lär man dock bli gay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Klart man blir det, fast det beror nog på vad man äter för ost med. Äter man för mkt mögelost lär man dock bli gay.

hushållsost då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag växte upp med i princip bara hushållsost. Jag blev gay. Min bror tyckte inte om ost när han var liten, han blev hetero.

Har en släkting. Hon är världens mest ostälskande människa. Hon har aldrig haft en ens en pojkvän. Hon är född på 20-talet.

Ost gör dig homo och (eventuellt) bi!


   
SvaraCitera

Jag har bara blivit mer och mer bi sedan jag slutade äta ost. Vad säger du om detta nu då ennie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flensost kanske. HÖHÖHÖ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äter inte ost och är typ asexuell. så vet inte : p


   
SvaraCitera

Jo men det är ju sant! Lika sant som att det är Juni nu ungefär!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du har rätt ennie
utifrån egna erfarenheter kan jag inte annat än hålla med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas det är så. vore kul. bara för att


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Jag har bara blivit mer och mer bi sedan jag slutade äta ost. Vad säger du om detta nu då ennie.

Börja aldrig med ost igen.


   
SvaraCitera

stereo total:

Börja aldrig med ost igen.

Fast i somras smakade jag litet dumpstrad ädelost, och nu på hösten har jag känt mig mer bisexuell än någonsin! Det kanske fungerar med ädelost, samt att effekten tager tid. [crazy]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Fast i somras smakade jag litet dumpstrad ädelost, och nu på hösten har jag känt mig mer bisexuell än någonsin! Det kanske fungerar med ädelost, samt att effekten tager tid.

Ja så kanske det är. Egentligen får du äta hur mycket ost du vill för mig, så länge du inte släpper bisexualiteten. [wink]


   
SvaraCitera