Aviseringar
Rensa alla

Man borde bli hantverkare


sincan
Ämnesstartare

Man borde bli hantverkare och vara cool genom att åka kommunalt med kniven kvar i byxorna, bara för att man får.


   
Citera

True

lr så gör man d1 ndå (VEM FAN ÅKER HEMMIFRÅN UTAN KNIV?!?! TÄNK OM MAN BEHÖVER ÖPPNA EN BURK BÖNOR)


   
SvaraCitera

sant


   
SvaraCitera
gulan

Dan_the_ironman:

lr så gör man d1 ndå (VEM FAN ÅKER HEMMIFRÅN UTAN KNIV?!?! TÄNK OM MAN BEHÖVER ÖPPNA EN BURK BÖNOR)

ja för det händer ju jämt 😛


   
SvaraCitera

gulan:

ja för det händer ju jämt 😛

VA VARE VI SA OM JOBBIGA CHEYER!?!?!?!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

VA VARE VI SA OM JOBBIGA CHEYER!?!?!?!

Att det är oundvikligt, vill jag minnas. [sad]


   
SvaraCitera
gulan

Dan_the_ironman:

VA VARE VI SA OM JOBBIGA CHEYER!?!?!?!

HAHAH men åh.. [sad] förlåt pojkar [crazy]


   
SvaraCitera

Man kan bli scout också [party].


   
SvaraCitera

hantverkaryrket har alltid behov av fler folk så varför inte. Morakniv är ju ett måste då, vem vet vad som kan smyga sig upp bakom din rygg när du intet ont anar.[crazy]


   
SvaraCitera

nubbie:

Man kan bli scout också

Tror det fortfarande är olagligt pga måste tillhöra någon form av arbetskläder.


   
SvaraCitera

Man kan ju fortfarande bära hantverkarbyxorna med kniv utan att jobba med det, förhoppningsvis kommer ingen att ifrågasätta ditt yrke.


   
SvaraCitera

Om man är scout behöver man kniv på tunnelbanan


   
SvaraCitera

mrman:

Om man är scout behöver man kniv på tunnelbanan

"alltid redo" att knivhugga[badgrin]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Tror det fortfarande är olagligt pga måste tillhöra någon form av arbetskläder.

Jaha, hm, har för mig att man får ha en förutsatt att man har hela scoutklädseln (eller ja, skjortan) på sig. Har själv gått runt med kniv bland folk under tiden jag var scout.


   
SvaraCitera

nubbie:

Jaha, hm, har för mig att man får ha en förutsatt att man har hela scoutklädseln (eller ja, skjortan) på sig. Har själv gått runt med kniv bland folk under tiden jag var scout.

Du hade rätt! [mad]

Man får även ha det om man kan bevisa att man har behov av det, med andra ord är det inte olagligt för mig att gå omkring med det heller eftersom föremålets art och mina behov rättfärdigar det, nu vet ni!


   
SvaraCitera