Aviseringar
Rensa alla

Man borde skicka mer brev!


Ämnesstartare

Myksa:

Menar du på TV:n nu eller..?

haha ja
så tryckte höll man in knappen för att det skulle gå snabbare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska också skicka brev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

haha ja
så tryckte höll man in knappen för att det skulle gå snabbare

Men det absolut bästa med DVD var ju inte förbättringen i bild eller menyerna utan att man just slapp spola.

Men det är trist eftersom äldre prylar kunde man koppla till på så många olika emotionella sätt och plan. Modernare prylar är mer diskreta och har bara sin funktion.

Lustigt nog så har kvinnor den motsatta utvecklingen. Från att föda barn vid spisen till en massa annat. [crazy][wink]
Dold text: Men det samma kan ju sägas om män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

ustigt nog så har kvinnor den motsatta utvecklingen. Från att föda barn vid spisen till en massa annat. [crazy][wink]

nu föder vi barn vid vår VDstol istället. plopp ut, lämna på dagis, hem och äta linas matkasse, göra nytt barn, sova, jobba, äta ännu mer linas matkasse, ploppa ut barnet, lämna på dagis och repeat


   
SvaraCitera
penja

Nä, slösa inte papper i onödan davve


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skickar brev till min flickvän då och då :3

Det är mysigt att vakna med post ifrån någon med handskriven text. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Döda träd i onödan bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte på detta igen :$$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det ska va old school, brev är the shit.


   
SvaraCitera

Ge mig adresser så skickar jag fina brev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med. Jag älskar att skicka brev. Är mer personligt. Man lägger ner mer tid och eftertanke i ett brev än ett mail, kan jag känna. Dessutom är det fint att spara. Jag sparar alla brev/vykort jag får, gillar att läsa om dem och minnas precis hur jag kände/tänkte då när jag läste dem första gången.

Har skickat brev till några umare vet jag. Bör skicka fler. Men känns lite creepy att göra det till folk man ej känner så bra. Gillar inte att be om adress så brukar ju ofta bara googla fram (är ju inte så svårt duuh) men då känner man sig ändå lite stalkerig liksom. 


   
SvaraCitera