Aviseringar
Rensa alla

Man föds inte till kvinna - man blir det


man föds inte til kvina, man föds till man HAHhhah .... sry


   
SvaraCitera

Erugolr:
man föds inte til kvina, man föds till man HAHhhah .... sry

Helt rätt.. Man föds till man. Och kvinna föds till kvinna Blink


   
SvaraCitera

Googla inte Judith Butler om du inte läst typ både Hegel och Husserl. Performativitet är en knepig idé och ingenting man skriver om i en filosofiuppsats om man inte har koll på bakgrunden. 

Läs typ SCUM-manifestet. Det är bra och borde ge dig lite inspiration. 


   
SvaraCitera

Hade inte så mycket val, så att säga


   
SvaraCitera

jag vet inte men här kan du höra rock-ragge riva av ett fantastiskt nummer om woman (kvinna), som heter be bop a lola

rock-ragges soloinslag börjar vid 2:18

2:55-2:59 är typ det finaste som någonsin hänt


   
SvaraCitera

äsh operera sig så blir det bra jag anser kvinnor vara det dom själv vill vara dom som säger nåt annat är bara ett par inskränkta troll!!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

en föds inte till kvinna, en blir det.


   
SvaraCitera

kolla va 50's hon med röd klänning bakom rock-ragge är, blir helt vild o kåt när rock-ragge spelar


   
SvaraCitera

man bajsar inte bajs, det blir bajs i magen


   
SvaraCitera

det är mat först


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:
man bajsar inte bajs, det blir bajs i magen

nåt sånt jaa


   
SvaraCitera

patrick bateman:
Är det samma för män fast tvärtom då? 

Pojkfoster har kvinnoliknande könsorgan som sedan sluter sig och blir det manliga, så ja man skulle väl kunna säga att man blir man


   
SvaraCitera

Det är ju sant. Först är man ett barn. Läskigt om man hoppat ut morsas vagina med bröst, mens och hela baletten.


   
SvaraCitera

De som föds med fittor blir i de flesta fall kvinnor, de som föds med kuk blir oftast män. Är väl inte svårare än så.


   
SvaraCitera

superpojken: Pojkfoster har kvinnoliknande könsorgan som sedan sluter sig och blir det manliga, så ja man skulle väl kunna säga att man blir man

Jaha coolt, visste jag inte ens Galen


   
SvaraCitera