Aviseringar
Rensa alla

Man kan aldrig bli frisk


Ämnesstartare

Ja så känner, jag har haft ätstörningar ett tag,men har under en kortare tid varit lite bättre. Men nu har man fått tillbaka tankarna och så. Jag tror inte att det går att bli fri från ätstörningar helt enkelt.[shake]


   
Citera

Ja, jag bor i Stockholm. Så är det, helt enkelt.


   
SvaraCitera

en kille med ätstörningar?
nu har jag sett allt...


   
SvaraCitera

Pappbox:

en kille med ätstörningar?
nu har jag sett allt...

Varit här sen mån 21 maj 2007.

Pappis nu sårar du mig. [censur]


   
SvaraCitera

såg en tjej som var typ 176cm o benrangel,,satt på "golvet" i tunnelbanan
hemskt!!fattar inte vad folk strävar efter,ät normalt!varierat men sen är det annat inblandat som varierar från fall till fall


   
SvaraCitera

Klart man kan bli frisk, jag är så gott som frisk nu.. var ett benrangel innan, men gått upp ca 20kg nu.. och jag är kille också, så du är inte ensam om det 🙂


   
SvaraCitera

Kämpa kämpa kämpa. Det går om du vill!
Ett friskt liv är så mycket mer värt!


   
SvaraCitera

Pakanajuhla:

Pappis nu sårar du mig. [censur]

WUT!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Pappbox:

en kille med ätstörningar?
nu har jag sett allt...

Är ju inget ovanligt.. [cute]


   
SvaraCitera

här var vi ju optimister!
JO man kan bevisligen bli frisk.
Känner flera stycken som är helt fria från det.


   
SvaraCitera
Hail
 Hail

Jodå. [love]


   
SvaraCitera

kevan_90:

Ja så känner, jag har haft ätstörningar ett tag,men har under en kortare tid varit lite bättre. Men nu har man fått tillbaka tankarna och så. Jag tror inte att det går att bli fri från ätstörningar helt enkelt.

Jag har haft ätstörning förut och vägde 42 i mars ( är 168) var illa därran även om jag orkade med allt som friska gjorde så ser jag ju nu att jag verkligen var sjuk då. Men nu under sommaren har jag blivit frisk och tänker ej på vad jag äter och har gått upp 24 kg och mår verkligen bra. Så visst kan man bli frisk, men visst är det svårt att tro det när man sitter i det hela, men du ska veta att det går om man verklgien vill. Men för att bli frisk måste man vilja det och inse att man är sjuk, utan det går det inte. Men du kan bli frisk eftersom du vet att du är sjuk. Så det är bara att kämpa på så kommer du att bli det. Lycka till! [y]


   
SvaraCitera

alter ego:

Ja, jag bor i Stockholm. Så är det, helt enkelt.

Djupt.


   
SvaraCitera

Bajen Hardcore:

Är ju inget ovanligt.. [cute]

really?


   
SvaraCitera