Aviseringar
Rensa alla

Man kan säga att min själ är lika svart som din kopp kaffe, utan mjölk.


Ämnesstartare

Nej, du kommer aldrig någonsin få gå ett par mil i mina skor. Du kan självklart köpa dig ett par likadana, men du ska veta att människan alltid fått lära sig att orden 'likadana' och 'samma' inte har någonting gemensamt. Jag vet att du vill leva livet som jag lever det, men jag rekommenderar dig att köpa skorna på rea för resultatet du vill ha kommer du aldrig att få. Slösa ingenting i onödan.

Nej, du kan inte se världen så som jag ser den. Jag ser världen på ett sätt som ingen annan kan se den på. Jag är färgblind, jag har druckit alldeles för mycket kaffe. Allt är svart men jag vet ändå inte vad 'vit' har för betydelse. Jag använder inte mjölk i mitt kaffe, inte heller socker.

Människan måste ha börjare för att överleva, du har rätt. Jag överlever med det du kallar börjare. Du kan också äta dem, men du kan aldrig äta dem på samma sätt som jag gör. Att äta börjare är mitt sätt att ladda om mina vapen, att äta börjare för dig är att smälla i dig kalorier så du sedan kan spy upp din hjärna.

Och medans du spyr upp din hjärna så sitter jag här, med min k.k. (kopp kaffe) och ler ett dödligt leende. Du är värdelös! [badgrin]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tycker du skriver för osammanhängande i texten den är svår att följa och jag har ingen kopp kaffe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Världen är din, ingen ser den som du gör


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Noveller och Berättelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera