Aviseringar
Rensa alla

Man ska ej skämmas över att rösta eller att vara en Sverigedemokrat!


N.W:

SDs politik som inte är rasistisk. Och dessutom har jag varit med om tillräckligt många gånger där jag själv blivit kallad för det där motdebattören aldrig någonsin kommit med något konkret. 

Du skrev en gång att folk från afrika beter sig som apor, det var rasistiskt.


   
SvaraCitera
Kudhos

Vissa kommer tycka att du ska dö, andra kommer vilja bjuda dig på middag. Rösta på de som vill det du vill. Din röst presenterar dig. Du kan inte bli uppskattad av alla.


   
SvaraCitera

heil åkesson

2an


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Du skrev en gång att folk från afrika beter sig som apor, det var rasistiskt.

Det har jag definitivt aldrig någonsin skrivit. 


   
SvaraCitera

N.W:

Det har jag definitivt aldrig någonsin skrivit. 

Det har du absolut skrivit. Mitt minne sviker inte mig. Det var när du hette NiklasW och var ganska ny på um och hade en sverigeflagga som avatar. Du har också blivit mycket mer PK för att inte bli kallad rasist, precis som många andra SD:are. Jag tror inte på din teori att endast en bråkdel av SD:are skulle vara rasister, det är snarare så att en stor del av dem är rasister, men bara en liten del av dem uttrycker sig rasistiskt. Smygrasister hela bunten.


   
SvaraCitera

Eller du kanske inte är samma person som NiklasW? Glad


   
SvaraCitera

Bööööörg: Det har du absolut skrivit. Mitt minne sviker inte mig.

Jag har ett minne av att jag blev anklagad för det fast det i själva verket var några idioter som inte kunde bete sig som jag kallade för apor. Det var alltså inte på grund av deras ursprung eller hudfärg som de i min värld var apor utan på grund av deras beteende. Sedan kopplade folk ihop det med deras ursprung men det säger snarare något om dem. 


   
SvaraCitera

N.W:

Jag har ett minne av att jag blev anklagad för det fast det i själva verket var några idioter som inte kunde bete sig som jag kallade för apor. Det var alltså inte på grund av deras ursprung eller hudfärg som de i min värld var apor utan på grund av deras beteende. Sedan kopplade folk ihop det med deras ursprung men det säger snarare något om dem. 

Kanske för att du nämnde deras ursprung i samma mening?


   
SvaraCitera

N.W: Orsaker finns naturligtvis, men orsaken är inte att hela partiet är rasistiskt. Över 99% av alla SD-politiker har inte blivit avslöjade med någon rasistisk skandal, trots att media både infiltrerat partiledningen och kommit över privata mejladresser. Hade Åkesson och gänget hyst rasistiska åsikter hade detta garanterat kommit fram närmsta veckan.

Majoriteten har inte blivit avslöjade, än. Jag kan gissa att det kommer ske under de närmaste åren.

Jimmie är väldigt bra på att veta vad han får säga och inte säga, det bevisar inget annat än att han har utomordentlig självdisciplin.


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Kanske för att du nämnde deras ursprung i samma mening?

Definitivt inte. Ibland kunde jag vara ute efter att provocera och väcka reaktioner genom att skriva lite halv onyanserade saker, men skulle aldrig någonsin säga något sådant. Tro mig, så mycket vet jag om mig själv. 


   
SvaraCitera

Razor:

Majoriteten har inte blivit avslöjade, än. Jag kan gissa att det kommer ske under de närmaste åren.

Jimmie är väldigt bra på att veta vad han får säga och inte säga, det bevisar inget annat än att han har utomordentlig självdisciplin.

Media har haft en infiltratör i den närmsta kretsen i SD runt Åkesson. Media har dessutom hackat in på säkert flera tusen privata mejladresser. Är man rasist inom SD kommer detta komma fram, till skillnad från andra partier. Media har dessutom sparat några skandaler till sista veckan och kommer satsa allt fram till valet för att försöka få ner SDs siffror. Finns det fler tveksamma personer inom SD kommer detta komma fram närmsta veckan, garanterat.


   
SvaraCitera

N.W:

Definitivt inte. Ibland kunde jag vara ute efter att provocera och väcka reaktioner genom att skriva lite halv onyanserade saker, men skulle aldrig någonsin säga något sådant. Tro mig, så mycket vet jag om mig själv. 

Du har rätt, jag hittade inlägget, du nämnde inte deras ursprung. Du kallade folk för "ociviliserade apor", inte pga beteende utan pga klädsel. Kommer inte på nån förklaring till varför du skrev ociviliserade apor och inte ociviliserade människor?

Inte ens i då kallade nån dig för rasist, btw. Men när du skriver liknande grejer tycker jag absolut inte att du ska tycka att folk kallar dig rasist utan grund.


   
SvaraCitera

N.W: Media har haft en infiltratör i den närmsta kretsen i SD runt Åkesson.

Har du källa på detta?

N.W: Media har dessutom hackat in på säkert flera tusen privata mejladresser.

Nu gissar du.


   
SvaraCitera

Bööööörg: Du har rätt, jag hittade inlägget, du nämnde inte deras ursprung. Du kallade folk för "ociviliserade apor", inte pga beteende utan pga klädsel. Kommer inte på nån förklaring till varför du skrev ociviliserade apor och inte ociviliserade människor?

Klädsel? Måste varit fruktansvärt fula kläder för en sådan kommentar. Låter lite konstigt faktiskt.. Kan du länka? Galen

Ordvalet "apor" handlar väl om att betona det "ociviliserade" extra mycket vilket gör att det sticker ut lite mer än om man bara hade skrivit "människor".

Edit: Hittade inlägget. Rör det sig om en så tydlig skämttråd ska du absolut inte ta inlägg seriöst. Fattar själv inte riktigt vad jag menade, men det rörde sig i vilket fall inte om någon rasism eller för den delen något seriöst


   
SvaraCitera

Ursprungsfolk som var lättklädda. Jag som härstammar från "ursprungsfolk" tycker det är rasistiskt och nedvärderande,  men för SD:are spelar  det tydligen ingen roll hur folk uppfattar saker ni säger? Eftersom ni tror ni har patent på ordet rasism och allt ni gör är "ickerasistiskt".

Ett extremt exempel så att du fattar: "Negerjävel betyder bara att det är en osympatisk afrikan, inget rasistiskt med det 🙂 " - random sdare 

N.W:

Klädsel? Måste varit fruktansvärt fula kläder för en sådan kommentar. Låter lite konstigt faktiskt.. Kan du länka? Galen

Ordvalet "apor" handlar väl om att betona det "ociviliserade" extra mycket vilket gör att det sticker ut lite mer än om man bara hade skrivit "människor"


   
SvaraCitera