Aviseringar
Rensa alla

man ska göra det man är bäst på


Ämnesstartare

så nu är jag tillbaka och uppmärksamhetshorar. förlåt grannarna för att spelade in denna fem i tio. döda mig ej.

play nice. men va tycker ni.

btw. För er som inte kan få nog av mig


   
Citera
Ämnesetiketter

Det där var bra, och då har jag ändå nyss lyssnat på den store Blackie Lawless och kommer med högt ställda krav därigenom. Jag tänker lite på Kate Nash när jag hör den.


   
SvaraCitera

Äre du som sjunger? [tard]

Ställ upp i Idol eller något om du inte gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är jag och att dazed gillar det gör mig hedrad pga känns som att han är rätt så kräsen.

Så det är inte helt out of the blue att gå på casting till första bästa sångtävlingsprogram?[blush][blush][blush][blush] är så himla ovan vid detta


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

elverpigen:

Så det är inte helt out of the blue att gå på casting till första bästa sångtävlingsprogram?

Nä, du lär ju absolut gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

hahah åh hur länge har du haft den avataren? Blev skitglad av att se dne sen blev jag lite psykad


   
SvaraCitera
höna

fan vad skitbra du sjunger kvinna!


   
SvaraCitera
Paseo

åhhhh [love]
fast ne inte sångtävlingar
eller jag vet inte det kanske är bra kanske ba har fördomar
men om du vill nåt me detta så gå din egen väg gurl


   
SvaraCitera

elverpigen:

hahah åh hur länge har du haft den avataren? Blev skitglad av att se dne sen blev jag lite psykad

Haha, två veckor kanske. Den störde mig rätt mycket i början, lite väl trollig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

fan vad skitbra du sjunger kvinna!

[blush] tack hönapöna

Paseo:

åhhhh fast ne inte sångtävlingareller jag vet inte det kanske är bra kanske ba har fördomarmen om du vill nåt me detta så gå din egen väg gurl

haha mm känner lite så med, men behöver väl liksom skaffa mig that mod för att ställa mig framför massa människor och ba här är jag naken (för man känner sig svinnaken när man sjunger kan jag tycka) men mm. ska till gävla på höstlovet tror jag. och sjunga. om jag får med mig ngn. för vad gör man själv i gävle? Får klamydia har jag hört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller man måste ju va två för att få klamydia men alltså tänkte vad amn gör på en ensamsemester i gävle


   
SvaraCitera

Daim. Me like!


   
SvaraCitera
Paseo

elverpigen:

eller man måste ju va två för att få klamydia men alltså tänkte vad amn gör på en ensamsemester i gävle

haha
vrf ska du till gävle av alla ställen jag förstår inte huuuee
tror inte det finns nåt alls å göra där. jag vet en hästgård där man kan rida pga råkar känna en som är släkt me dom. dom har fyrhjulingar också.


   
SvaraCitera

Du har talang. Ta vara på den.


   
SvaraCitera