Aviseringar
Rensa alla

man vet att det är något fel när man skyndar sig upp


Ämnesstartare

för att betta på championship

bettingen kommer dock bli min död då jag är så otursförföljd, beviset kommer här.

jag bestämde mig för wolves på allvar 2011-2012 (inget direkt lag innan dess). De låg inte så bra i premier league men de väckte känslor hos mig där de hägrade kring femtonde plats, magin var som sådan att det där brittiska benknäckargänget med den där 35åriga skotten (han är 25 idag..)i spetsen Image

faktiskt lyckades ta en hel del skalper, jag tror att samtliga topplag utom arsenal besegrades under säsongen.

Men!

Någon vecka efter att jag börjar följa dem rasar allt, inte en enda vinst efter jul i princip och wolves slutar toksist och ramlar ner till championship. Klubben är helt demoraliserad, alla är dekis och det tycks faktiskt vila någon sorts förbannelse över wolveströjan som gör att oavsett hur bra en spelare är blir han stadigt sämre när han drar på sig den.

Wolves ligger för tillfället under sträcket och saknar vinst det senaste dussinet matcher eller så, wolves är på god väg att vara den första klubben någonsin att ramla ur från pl till league 1 på 2 säsonger.

Vad kan man säga om det här då? Slump? Är jag en oturskorp? borde jag bara lägga mig och dö?

COYW

OBS: Tråden skulle från början inte bli lång alls men sen fick jag lust att skriva. [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

yep


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bettingen låter lika fult som pettingen. :'/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för er respons hoppas att ni grillas långsamt över en öppen eld tills döden inträffar mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

tack för er respons hoppas att ni grillas långsamt över en öppen eld tills döden inträffar mvh

Tror det här hade passat bättre i den där tråden som handlar om typ det här eller nåt, jag har ingen koll. :'/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Tror det här hade passat bättre i den där tråden som handlar om typ det här eller nåt, jag har ingen koll. :'/

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

aa

Ah, risken är att dom som är intresserade missar tråden, men hade läst det i den där tråden. :'/ Förlåt att jag ba skriver massa strunt. :'/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ah, risken är att dom som är intresserade missar tråden, men hade läst det i den där tråden. :'/ Förlåt att jag ba skriver massa strunt. :'/

[cute] tror ingen är särskilt intresserad. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fotboll e så meningslöst[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

fotboll e så meningslöst

du med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

tror ingen är särskilt intresserad.

:'/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag vann jag 100kr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ska du fira?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Hur ska du fira?

ska fira genom att vara lite glad


   
SvaraCitera