Aviseringar
Rensa alla

Månadsdagar


XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jävla fjollerier (Du röstade på detta alternativ)

Fjortisar for the loss [y]

Dold text: Skulle dock blivit glad om någon kvinna hade stannat tillsammans med mig i mer än en månad [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Dold text:

Du är lite läskig. [censur]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Firar bara årsdag (Du röstade på detta alternativ)

I början vare nog lute pussenuss på månadsdagar med, nu är det mer "mhm, idag äre den 26:e [zzz]"

Ska nog läsa upp mitt sliskiga tal jag skrev på retoriken på våran nästa årsdag (som nog är ganska snart) [cry]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jävla fjollerier(Du röstade på detta alternativ)

Jag skulle eventuellt kunna tänka mig att fira bröllopsdagar, om jag... nej, jag skulle dricka mig redlöst berusad och gråta.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Du är lite läskig. [censur]

Det är bara en illusion [surprised]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nej, aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Ingen av oss vet exakt när man skulle kunna säga att vi blev tillsammans. Vi har en liten aning, men om vi nämnde det för någon skulle det komma upp väldans massa missförstånd, typ.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

"Oh, vi överlevde en månad till i varandras sällskap, woho!".

Å andra sidan är det inte fel att hitta fler tillfällen att fira och mysa ihop =)


   
SvaraCitera

---------.----------- laaaaaaaaaaaaame


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ibland (Du röstade på detta alternativ)

Fira och fira... Vi brukar ses och ha det lite mysigt i alla fall. Fast det var mer förr.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jävla fjollerier/Resultat (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Å andra sidan är det inte fel att hitta fler tillfällen att fira och mysa ihop =)

Kan man inte mysa ändå? [tard]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Kan man inte mysa ändå?

Klart man kan, men inte lika mycket [wink]

Ibland är det väl bara skönt att ha en extra ursäkt. Dessutom så tycker jag att en månadsdag är bättre än att fira alla hjärtans dag och andra jippon, om man nu vill fira nåt annat än en årsdag.

Men spontant eller helt otippat firande är bättre, förutsatt att man kan göra det med rätt känsla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Klart man kan, men inte lika mycket [wink]

Varför inte? [tard]

Lalle NÄTVANDRARNA:

Men spontant eller helt otippat firande är bättre, förutsatt att man kan göra det med rätt känsla.

Jag är lite anti ordet "firande" egentligen, men ja, spontant är bättre. Öh. Oftast i alla fall. [smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför inte?

Reglementesenlighet.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag är lite anti ordet "firande" egentligen, men ja, spontant är bättre. Öh. Oftast i alla fall.

Varför anti?
Det måste ju inte bara vara rosor och dikter. Jag skrämde vettet ur min dam en gång, hon bor i en annan stad så jag åkte dit och gömde mig under hennes täcke för att invänta hennes hemkomst. När hon kommit hem och satt sig till ro så överraskade jag henne rejält. Det var jättefestligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Reglementesenlighet.

[rolleyes]

Lalle NÄTVANDRARNA:

Varför anti?

Tycker bara "firande" känns så formellt och hemskt. Gillar inte. [sad]


   
SvaraCitera