Aviseringar
Rensa alla

många smeknamn


Ämnesstartare

Tja!Mycket glad
Asså jag har så sjukt många smeknamn nu, en kallar mig kammi en kallar mig Anna som flesta Annie och en pomfritendipp och pommespojken liksom vafan, men aja det e så jävla kul! 
Men vill välja ett vilket tycker ni va snyggaste eller har ni nått helt nytt skriv


   
Citera

jag kallas "Bandit" "Tjuvren" "Hustla" "Mannen Myten Legenden" och "Ghost driver" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bandit.:
jag kallas "Bandit" "Tjuvren" "Hustla" "Mannen Myten Legenden" och "Ghost driver" 

Okej brottsling men vilket tycker du jag skulle passa i mest av dom jag skrev


   
SvaraCitera

pommy ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huhh:
pommy ?

Nej låter som jag e en minihäst då


   
SvaraCitera

pommes045:

Okej brottsling men vilket tycker du jag skulle passa i mest av dom jag skrev

arför tror du jag är brotsling? Annie (=;


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bandit.:

arför tror du jag är brotsling? Annie (=;

Du kallas tjuv? Ok men jag gillar inte Annie alla tror jag e tjej om folk kallar mig det


   
SvaraCitera

Pratkvarnen Janson


   
SvaraCitera

pommes045:

Nej låter som jag e en minihäst då

pommely?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huhh:

pommely?

Nej nåt av dom jag sa helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Pratkvarnen Janson

Nej tror ej de...


   
SvaraCitera

pommes045:

Nej nåt av dom jag sa helst

pomfritendipp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huhh:

pomfritendipp

Okej... bara en som kallar mig det...


   
SvaraCitera

pommes045:

Du kallas tjuv? Ok men jag gillar inte Annie alla tror jag e tjej om folk kallar mig det

jag kallas Tjuvren bah för att jag kan baxa vad som hälst och har en jacka med en tjur på ok? de kriminella jag gör är att va en ghost driver 300 genom stan ut på e4an 300kmh bilen låter motorn gråter in i gbg full fart genom hela jävla stan och sen är jag borta som ett spöke och grisen be like "Wtf?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bandit.:

jag kallas Tjuvren bah för att jag kan baxa vad som hälst och har en jacka med en tjur på ok? de kriminella jag gör är att va en ghost driver 300 genom stan ut på e4an 300kmh bilen låter motorn gråter in i gbg full fart genom hela jävla stan och sen är jag borta som ett spöke och grisen be like "Wtf?"

Okej...Men vilket smeknamn?


   
SvaraCitera