Aviseringar
Rensa alla

Mångkulturens Ansikte!


Ämnesstartare

Kolla den där you tube filmen!
Ni måste förstå nu! (om ni har sett filmen)


   
Citera

åhnej, herregud! [surprised] arbetslösa ungdomar som stängs ute ur samhället ELDAR OCH KASTAR STEN!!! vi måste döda dom!!!11 [surprised][surprised][surprised]


   
SvaraCitera

Tänk på allt det positiva!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Tänk på allt det positiva!

Vadå? Positiva! Vad hitta du den [shake]
Den där turken kan åka tillbaka där han kom i från! "Ingen svenne rör min syrra"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

nej, herregud! [surprised] Åh arbetslösa ungdomar som stängs ute ur samhället ELDAR OCH KASTAR STEN!!!

Dom kostar samhället mycket pengar..


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

Den där turken kan åka tillbaka där han kom i från! "Ingen svenne rör min syrra"

Jo men tänk på den fina kärleken svennen och muslimtjejen upplevde [love]

MrSwedishPatriot:

ad hitta du den

http://www.youtube.com/user/metalmatte88

Han har gjort massa tecknade kortfilmer som heter "blattar bråk" och driver med stereotyperna bland svenskar och invandrare. Tillexempel "Nu får du inte tycka att blatten var dum för han gjorde så där, för då är du rassist!".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Jo men tänk på den fina kärleken svennen och muslimtjejen upplevde [love]

Hahaha okej.

McLuver:

Han har gjort massa tecknade kortfilmer som heter "blattar bråk" och driver med stereotyperna bland svenskar och invandrare. Tillexempel "Nu får du inte tycka att blatten var dum för han gjorde så där, för då är du rassist!".

Ska kolla då.


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

Dom kostar samhället mycket pengar..

Kanske det, men dom ger samhället 4 gånger mer.


   
SvaraCitera

Kan ni snälla låsa denna tråd? Vi har haft många diskusioner med denna rasist som inte lett någon vart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn123:

Kanske det, men dom ger samhället 4 gånger mer.[/quote
Vadå? Dom kostar oss 4 gånger mer FATTA det!

ingetnamn123:

Kan ni snälla låsa denna tråd? Vi har haft många diskusioner med denna rasist som inte lett någon vart.

För att jag inte fått slutat det jag börjat!
Nu pratar jag om Mångkulturen sluta säg att jag är Rasist!

Du ser/vill inte se vad som håller på att hända!


   
SvaraCitera

älskar NDtroll och deras youtubeklipp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

älskar NDtroll och deras youtubeklipp.

Vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte om du inser det, men det är fortfarande en minoritet av invandrarna som förstör.[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Jag vet inte om du inser det, men det är fortfarande en minoritet av invandrarna som förstör.[ops]

hmm okej visst. Ett exempel alla som bor i Rosengård är invandrare DOM unga är kriminella!


   
SvaraCitera

anledningen till att det är så jävla många ungdomar som inte arbetar är för att en tredjedel inte har gymnasieutbildning

och det är väldigt få invandrare som faktiskt bråkar, snarare så att det är fulla svenskar som slåss mest


   
SvaraCitera