Aviseringar
Rensa alla

Manlig, stilligt klädsel


Ämnesstartare

Tänk något sånt här

H08_47%20kopia.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller det här

H08_62%20kopia.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göteborg_:

Tänk något sånt här

tröjan va fet, men anna färg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göteborg_:

Tänk något sånt här

Det där var ju... fult.

Manlig, stilig klädsel är för övrigt kavaj. Alltid. Möjligen med undantag för uniform.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKINHEEEAAD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

tröjan va fet, men anna färg

Skall du köpa en liknande rekomenderar jag dig att inte köpa Lyle & Scott, det är värsta svennebanan märket. Satsa hellre på en Boomerang pullover som finns i massa olika färger och kostar från 800 kr beronde på vilket material och modell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göteborg_:

svennebanan märket. Satsa hellre på en Boomerang pullover som finns i massa olika färger och kostar från 800 kr beronde på vilket material

jajaja jag vet kag e inte svenne, eller blattem jag e inget......o jag köper kläder för 30 kr som e snyggare än alla de andra made in china märkerna som de säljer för 1000 :-, asså såna kläder alla köper i sverige säöjer de i kina för 50 kr, exakt samma fast utan märken, era pussys sog min baleeeee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är luffigt att köpa falska märkeskläder, hela poängen med det försvinner och varför leka något man inte är?

Är inte poängen att en dyrare tröja skall hålla bättre kvalitee och vara snyggare? Köper du en fejk är kvaliteen skit precis som om du handlar lågbudget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göteborg_:

Det är luffigt att köpa falska märkeskläder, hela poängen med det försvinner och varför leka något man inte är?

luffigt, kanske inte, för man gillar designen, o pallar inte va en överklassnubbe.....

göteborg_:

Är inte poängen att en dyrare tröja skall hålla bättre kvalitee och vara snyggare? Köper du en fejk är kvaliteen skit precis som om du handlar lågbudget.

på kläder så kan det vara så att vissa biloiga märken e bättre kvalitet, o det du inte fattar e att måpnga kläder som säljs i kinan e äkta, dvs smugglade ut utr fabrikerna för att säljas på gatabn "utan märken"....allt som e dåligt e inte kasst....o jl o alla de andra märken e bara kinakvalite ändå.....tr du mig inte, kolla på tillverkningslappen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göteborg_:

Är inte poängen att en dyrare tröja skall hålla bättre kvalitee

Kanske det. Sedan om det verkligen är så i de flesta fall är tveksamt.

göteborg_:

och vara snyggare?

Subjektivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

luffigt, kanske inte, för man gillar designen, o pallar inte va en överklassnubbe.....

Varför skall man då klä sig som en?

Det är en extremt liten marginal och jag tror knappast att just du kmr över de plaggen.
Plaggen sys upp i u-länder eftersom det är billigare och det blir större förtjänst, vem vill inte tjäna pengar?
Kvaliteen skiljer dock, materialet är det viktiga och det skiler sig på falska och äkta.

Och snälla försök skriva lite bättre, grammatiken och meningsuppbyggnaden är ju helt värdelös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göteborg_:

Varför skall man då klä sig som en

för att det är snyggt har jag skrivt. hellre har man fejkade märkeskläder som har stil, än vanliga slaskiga.

göteborg_:

Det är en extremt liten marginal

Det är det intem, har du varit i kina nångån o i de länderna, kännr du släkter som äger diverse sådana fabriker???

göteborg_:

Kvaliteen skiljer dock, materialet är det viktiga och det skiler sig på falska och äkta

så va det engång i tiden, men behöver inte vara så, då jag har märkt själv att vissa kläder från kappahl har bättre tygkvalitet än många sv de andra dyrare m,ärkena.

göteborg_:

Och snälla försök skriva lite bättre, grammatiken och meningsuppbyggnaden är ju helt värdelös

jaja, och??? du kan duga min kuk, förstår du detta??? (obs bara exempel)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

Det är det intem, har du varit i kina nångån o i de länderna, kännr du släkter som äger diverse sådana fabriker???

Nej men alla förstår ju att det är billigare att sy upp kläder i ex. Indien eller Kina

Jallieeeeee:

för att det är snyggt har jag skrivt. hellre har man fejkade märkeskläder som har stil, än vanliga slaskiga.

Men det är ju för märke isåf, du hittar liknande på ex. Zara för en lägre summa. Dom är äkta, håller bra kvalitee.

Jallieeeeee:

så va det engång i tiden, men behöver inte vara så, då jag har märkt själv att vissa kläder från kappahl har bättre tygkvalitet än många sv de andra dyrare m,ärkena.

Ge exempel på vilket märke som håller sämre kvalitet?
Enda märket som jag har råkat ut för som har sådär kvalitet är tiger, det är jeans, skor och sådant som håller sådär kvalitee. Kostymerna håller hög klass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Posta bilder stället dumskallar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göteborg_:

Nej men alla förstår ju att det är billigare att sy upp kläder i ex. Indien eller Kina

ja, o detta har jag inte sagt emot heller

göteborg_:

Men det är ju för märke isåf, du hittar liknande på ex. Zara för en lägre summa. Dom är äkta, håller bra kvalitee

jag skiter i vilker asså,,,,,

göteborg_:

Ge exempel på vilket märke som håller sämre kvalitet?
Enda märket som jag har råkat ut för som har sådär kvalitet är tiger, det är jeans, skor och sådant som håller sådär kvalitee. Kostymerna håller hög klass

ja en hel drös av levis o replayjeans, då jack&jones o selected e bättre hållbar kvalite........


   
SvaraCitera