Aviseringar
Rensa alla

Mapp som inte går att ta bort. :@


Ämnesstartare

Btw, viruset jag hade hette Worm nånting, viruset "förökar" sig hela tiden och sprider sig. Så spara alla filer som du vill behålla på ett USB minne innan viruset tar över dom också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

om virusprogrammet inte hittar någonting så har du väl inga virus?

Hm jag vene? Kanske bara är dåligt. ladda ner telia antivirus, såndär 30-dagarsversion för jag behövde något tillfälligt sådär

KannibalKocken:

Formatera datorn, viruset kommer försvinna, jag lovar (nat).
Skaffa ett bättre virusprogram

...and justice for all!

Vilket virusprogram är bäst av alla då?[mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

KannibalKocken:

Btw, viruset jag hade hette Worm nånting, viruset "förökar" sig hela tiden och sprider sig. Så spara alla filer som du vill behålla på ett USB minne innan viruset tar över dom också.

Hur lång tid tog det typ? 😮 jag tror jag sparade bilden för kanske två veckor sen, kan fortf öppna mina andra mappar. sparar filerna jag vill ha på ett USBminne nu iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har inte ens något virusprogram så jag har säkert fullt med virus på datorn. [sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Vilket virusprogram är bäst av alla då?[mad]

Pröva senaste versionen av Norton. Sök på google, är inte bra på virusprogram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Skaffade nytt igår (telia antivirus).

Okey, men den borde väl hitta? Jag har samma och den hittade en trojan på min dator och tog bort den.
Fast jag har den "riktiga" versionen, alltså installerade den med cd-skiva. Jag litar inte på de "gratis" versionerna på internet. De är för bra för att vara sant, att de ska funka skit bra osv. Nope, Im on the safe side. (hoppas jag hehehhh)

Miuuw:

Oo Skrev btw ett meddelande till virus-tönten om att den är en sucker osvosv

lol xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Och de dem vinner på de, asså oftast är dem bara ute efter ditt banknummer/kontonumer? (vad det nu heter) för att att stjäla pengar ifrån ditt konto, eller ibland är de ute efter att ta folks ID osv.
Men ibland vill de bara jävlas.

hm, men fail då hahaha. för 1 jag kan inte ens komma in på mitt bankkonto då jag glömt min pin-kod, så det går jag aldrig in på.
2. jag är under 18 så betalar aldrig med kredit o ingen annan har gjort de på min dator heller.
så liksom, FAIL. [no-no]

Angelize:

jag har inte ens något virusprogram så jag har säkert fullt med virus på datorn.

[sad] skaffa!

KannibalKocken:

Pröva senaste versionen av Norton. Sök på google, är inte bra på virusprogram.

mm ok [smile]

Pepparkaksgubbe:

lol xD

[bigsmile][bigsmile] hahaha jag är så töntig ibland!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sådär, nu har jag sparat det jag vill ha kvar på USB. Formaterar nu då. (Ska bara kolla hur man gör först. [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Sådär, nu har jag sparat det jag vill ha kvar på USB. Formaterar nu då. (Ska bara kolla hur man gör först. )

Det finns en risk att dina bilder o sånt också smittats av viruset, eftersom att den oftast sprider sig så virus-sök UBS minnet INNAN du lägger in filerna på datorn igen efter att datorn har blivit formaterat, så att du inte har formaterat om förgäves asså.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Det finns en risk att dina bilder o sånt också smittats av viruset, eftersom att den oftast sprider sig så virus-sök UBS minnet INNAN du lägger in filerna på datorn igen efter att datorn har blivit formaterat, så att du inte har formaterat om förgäves asså..

Haha, försent nu! :p men äh, när jag lagt in dom på datan igen virussöker jag direkt det första jag gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Haha, försent nu! :p men äh, när jag lagt in dom på datan igen virussöker jag direkt det första jag gör

eftersom att det är samma trojan, kanske det inte syns precis som nu? vad är försent, du har väl inte formaterat om datorn ännu?

och du kanske inte ens har virus. din antivirus hittar ju inget.. [shake] .. vänta tills några datorsnillar på forumet svarar, de kan sina saker [cool] (skit mkt om allt som har med it o göra)


   
SvaraCitera

Finns det inte program som i princip förstör filer och liknande? Om du vet vilken fil det är, kan du väl använda ett sånt program.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

an, kanske det inte syns precis som nu? vad är försent, du har väl inte formaterat om datorn ännu?

Nej men jag har fört över filerna på USB.. och formaterat en disk (D)

Erkowich:

inns det inte program som i princip förstör filer och liknande? Om du vet vilken fil det är, kan du väl använda ett sånt program.

Hm vet inte vad det är för program?


   
SvaraCitera

Miuuw:

Hm vet inte vad det är för program?

googla file shredder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

googla file shredder?

Gjorde det nu, och laddade ner. Det gick dock inte med mappen, stod att den inte kunde hittas. Wtf.


   
SvaraCitera

Miuuw:

Gjorde det nu, och laddade ner. Det gick dock inte med mappen, stod att den inte kunde hittas. Wtf.

xD
Epic fail upon folder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Neej! Du skojar? :(( VILL FAN INTE FORMATERA OM IGEN[mad]

Skaffa Linux då.


   
SvaraCitera