Aviseringar
Rensa alla

Mår dåligt.


Ämnesstartare

addelisa:

Men det är alltså inget jag behöver oroa mig för? Tankarna kommer väl försvinna hoppas jag, för såhär dåligt kan man inte må hela tiden.

Dom kommer troligtvis gå över ja tror bara de e nån period du går igenom eller nåt men ja tror helt klart de kommer försvinna [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yoint!:

Dom kommer troligtvis gå över ja tror bara de e nån period du går igenom eller nåt men ja tror helt klart de kommer försvinna

Okej, har läst runt lite på Internet och såg att det finns väldigt många som brukar ha sådana perioder. Tror jag befinner mig i en också. Otroligt jobbigt men det är väl bara att bita ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addelisa:

Okej, har läst runt lite på Internet och såg att det finns väldigt många som brukar ha sådana perioder. Tror jag befinner mig i en också. Otroligt jobbigt men det är väl bara att bita ihop.

Eller så gör du processen kort med denna "period" och förstår att om du inte dras till tjejer sexuellt eller blir kär w/e så är du absolut inte bi eller homo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle aldrig kunna bli tillsammans med en tjej eller så. Utan det är så jobbigt med tankarna, de liksom tar över helt och hållet. Mår illa. Vill absolut inte tänka på det, ju men jag tänker att jag inte ska tänka blir det värre. Jätte jobbigt, vill bara vara normal som förr. Det "roliga" är att det kom helt plötsligt, hade inte tänk på det ett dugg eller så, utan fick en konstig känsla och sedan började jag tänka på det. Nu kan jag inte ens kolla på en tjej utan att tankarna ska komma, och det känns som att jag ska spy varje gång. Dock så går tankarna bort ibland, och sen kommer tillbaka. Men vill verkligen inte vara bi eller lebb. Har alltid velat ha en kille, och alltid varit med killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får mig att må illa, hoppas att du trollar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men herregud. Ta det lugnt. Vad du än är så är det okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Faktiskt, måste ta det lugnt. Men det blir så, är man rädd och har en "fobi" och sedan tänker på det, blir det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är så det börjar. Sen vips så är du homo 0.0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Det är så det börjar. Sen vips så är du homo 0.0

Nej det behöver inte alls betyda. Har många vänner som har gått igenom samma sak, och dom är inte bi eller homo. Så det behöver ju inte alls betyda något sånt. Tankar är ju i för sig tankar. Inget man kan ro för. Dras ju inte till tjejer, gillar inte tjejer. Så vet riktigt inte varför jag oroar mig. Mest om tankarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addelisa:

Nej det behöver inte alls betyda.

Nej det behöver ju självklart inte betyda det, men så börjar det för många. Först fantiserar man om heterosex, sen tänker man hur skönt det skulle vara att vara personen med samma kön som en själv. Steg för steg börjar man tänka på personen från samma kön, kanske i ens fantasier eller på porr. Efter ett tag fantiserar man om/tittar på homosex men i början försöker man intala sig själv hur äckligt det är och att man bara tittar för att bevisa för sig själv hur hetero man är, därefter börjar man intressera sig för människor i samma kön runtomkring en, och till slut inser man att man är homo. =//

Men de behöver ju inte vara så för dig, men du kanske skulle prata med någon anonym från typ rfsl som kan ge lite råd vad det skulle innebära om du nu skulle bli gay, bara för säkerhets skull. Hoppas att de blir fint för dig. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, men i mitt fall så känner jag ingen dragning till tjejer,och är inte kär i någon tjej. Jag har liksom aldrig tänkt på att jag skulle kunna vara lebb eller nått annat, för har alltid gillat killar, varit med killar och blivit kär i killar. Så har det alltid varit. Det är så fortfarande men i mitt fall nu är att tankarna är igång. Jag har pratat med ett fåtal personer och de har sagt att det är inget att oroa sig för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addelisa du skriver samma sak i varje inlägg du gör?
herregud.
Du skirver att du aldrig skulle kunna bli kär i en tjej osv. DÅ är du ju obv inte bi eller lebb utan HETERO?
Du säger att du tänker på att det är äckligt med lebbar/bin och mår illa av tanken? homofob skulle jag säga att du är.
Hoppas du trollar


   
SvaraCitera

Skruvad tråd. Nu mår jag också lite illa.

Vad kan det bero på? Jag kanske är hetero, fan.


   
SvaraCitera
Bakric

Ditt problem är ungefär lika invecklat som om jag skulle sitta och noja över att jag kanske egentligen gillar att dricka piss fastän jag tycker själva tanken är vidrig.
Vafan lär dom ut i skolorna nuförtiden......


   
SvaraCitera

addelisa:

Okej, men i mitt fall så känner jag ingen dragning till tjejer,och är inte kär i någon tjej. Jag har liksom aldrig tänkt på att jag skulle kunna vara lebb eller nått annat, för har alltid gillat killar, varit med killar och blivit kär i killar. Så har det alltid varit. Det är så fortfarande men i mitt fall nu är att tankarna är igång. Jag har pratat med ett fåtal personer och de har sagt att det är inget att oroa sig för.

För Guds skull. Kom över tanken. DU.ÄR.HETERO. Din hjärna kanske får dig att tänka på detta för att du behöver komma över denna fåniga rädsla.
Du gör fan mig rädd för heteronormen.


   
SvaraCitera