Aviseringar
Rensa alla

Mår dåligt av Neovletta


Ämnesstartare

Zhemchug:

Det är annorlunda för att de kan variera i innehåll. [no-no] Det finns olika hormoner i olika mängder osv. Tror du fattar. Gör det! [smile]

jo jag fattar tror jag. antar att de flästa får neovletta elelr nåt sånt först för att se om det funkar annars byter man till nåt mer skräddarsytt. neovletta verkar vara sån som "funkar okej för de flästa"

Zhemchug:

bättre hy

woho skulle inte banga bättre hy [cute]

jag har inte tid att gå till um närmaste veckorna men är det lång väntetid? då kanske man ska ringa nu. orkar inte må såhär speciellt länge till, tycker synd om min pojkvän med som får torka mina tårar..


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

jo jag fattar tror jag. antar att de flästa får neovletta elelr nåt sånt först för att se om det funkar annars byter man till nåt mer skräddarsytt. neovletta verkar vara sån som "funkar okej för de flästa"

Tror också att det beror på priset då Neovletta är relativt billigt och de inte vill prova med lite dyrare först. Finns ju de som inte får några biverkningar alls av Neovletta. [cute]

Postlapsaria:

woho skulle inte banga bättre hy [cute]

jag har inte tid att gå till um närmaste veckorna men är det lång väntetid? då kanske man ska ringa nu. orkar inte må såhär speciellt länge till, tycker synd om min pojkvän med som får torka mina tårar..

Fråga om du kan få den typen av p-piller och vad hon tror passar dig bäst. Finns ju andra än Yasmin som också ska vara bra mot akne, typ Diane. [cute]

Tänkte du boka tid? Vet faktiskt inte, tror det är lite väntetid. [sad] Annars så brukar några ha öppet hus, fast då kan det också vara lång väntetid om du har otur. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zhemchug:

Tror också att det beror på priset då Neovletta är relativt billigt och de inte vill prova med lite dyrare först. Finns ju de som inte får några biverkningar alls av Neovletta. [cute]

mm trodde jag var en av de lyckliga satarna först ^^
vad kostar yasmin då?

Zhemchug:

Fråga om du kan få den typen av p-piller och vad hon tror passar dig bäst. Finns ju andra än Yasmin som också ska vara bra mot akne, typ Diane. [cute]

hm, ska defenitivt fråga! låter värt, tack 🙂

Zhemchug:

Tänkte du boka tid? Vet faktiskt inte, tror det är lite väntetid. [sad] Annars så brukar några ha öppet hus, fast då kan det också vara lång väntetid om du har otur. [cry]

haha aw, det är nog inte så akut, de har säkert ändå julstängt så ringer nog efter jul 🙂


   
SvaraCitera

Jag tror inte att det hjälper så mycket att byta, man kommer alltid att få vissa förändringar


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

mm trodde jag var en av de lyckliga satarna först ^^
vad kostar yasmin då?

Synd. [sad]
En hel årsförbrukning kostade 800 för mig så tre månader borde kosta runt 200? [blush]

Postlapsaria:

hm, ska defenitivt fråga! låter värt, tack 🙂

Gör det. [y]

Postlapsaria:

haha aw, det är nog inte så akut, de har säkert ändå julstängt så ringer nog efter jul 🙂

Nja, har väl också fått humörsvängningarna från helvetet av Neovletta. [ops] Det har de säkert men ring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag tror inte att det hjälper så mycket att byta, man kommer alltid att få vissa förändringar

men orkar inte må psykiskt dåligt, då tar jag hellre en annan biverkning..

Zhemchug:

Synd. [sad]
En hel årsförbrukning kostade 800 för mig så tre månader borde kosta runt 200? [blush]

oj va dyrt, neovletta kostar ju bara 25 spänn för 3 mån 😮


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

men orkar inte må psykiskt dåligt, då tar jag hellre en annan biverkning..

jag menar att det är nog just dem man inte kommer ifrån de första försöken.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

DOCK har jag varit otroligt nere i ungefär ett halvår, är antingen jätteglad och pepp eller jättedeppig och gråter mig till sömns. Men jag är glad allt mer sällan känns det som.

Äter också dem fast har bara ätit i tre månader. Har drabbats av en del humörsvängningar och så. Tror absolut att det kan ha med dem att göra. Min kompis äter också dem och hon blev vrålhungrig efteratt ha ätit i ung. 7 mån. Så biverkningarna verkar väl komma och gå ^^'

Själv ska jag prata med dem på ungdomsmottagningen och fråga vad de tycker. 🙂


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

oj va dyrt, neovletta kostar ju bara 25 spänn för 3 mån 😮

Jag tror det finns billigare alternativ, det är bara att fråga på um. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

jag menar att det är nog just dem man inte kommer ifrån de första försöken.

fast om man säger vad man vill fixa till personen på UM så borde man ju få nått ganska vettigt som förhoppningsvis funkar iaf :>
tänker iaf försöka!

xiaousagi:

Själv ska jag prata med dem på ungdomsmottagningen och fråga vad de tycker. 🙂

gör det! Ska också göra det :>

Zhemchug:

Jag tror det finns billigare alternativ, det är bara att fråga på um. [party]

jupp, jag borde få rabbat för att jag är fattig student som dumpstrar sitt käk :<


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

fast om man säger vad man vill fixa till personen på UM så borde man ju få nått ganska vettigt som förhoppningsvis funkar iaf :>
tänker iaf försöka!

Gör! Borde också byta för de är så jävla dåliga fastän alla hyllar dem. Allt kan ju inte vara perfekt antar jag.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

jupp, jag borde få rabbat för att jag är fattig student som dumpstrar sitt käk :<

Jag är ganska säker på att mitt redan hade reducerat pris. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Gör! Borde också byta för de är så jävla dåliga fastän alla hyllar dem. Allt kan ju inte vara perfekt antar jag.

tycker snarare det verkar som att alla dissar dom hah

Zhemchug:

Jag är ganska säker på att mitt redan hade reducerat pris. [tard]

sjukt att det kan vara så mycket skillnad, fu


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

sjukt att det kan vara så mycket skillnad

Men jag vet att det ska finnas billigare som är bra, fråga!

Postlapsaria:

fu

? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zhemchug:

? [blush]

fy haha


   
SvaraCitera