Aviseringar
Rensa alla

Mår dåligt av vaccinet! bläääää


Ämnesstartare

Ni vet nog alla vilket vaccin jag pratar om, mot svininfluensan. När jag tog det sa dem att man kunde få ont i armen och vissa fick feber.

Jag har mått askonstigt idag. Öm i hela kroppen, huvudvärk, illamående, feberfrossa. och armen gör så in i helvetes ont!!!!!!!!!!

Någon mer som upplevt dessa symtomen? berätta, klaga och gnäll lite här.

buhu [cry]


   
Citera

jag skulle fått det i tisdags, var sjuk [love]


   
SvaraCitera

Men man tar den väl inte, åh.


   
SvaraCitera

Sjukt onödigt att ta det från första början, skyll dig själv.


   
SvaraCitera

Jag ska inte ta någon sputa jävla kapitalist skit[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Sjukt onödigt att ta det från första början, skyll dig själv.

Eeeh nej. Mår hellre såhär än typ riskerat att dö.


   
SvaraCitera

Tror du inbillar dig lixom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀 Oh yeah.

Fast jag tycker ändå att det är värt att ta den. Allting kring influensan och vaccinet har blivit så uppblåst av media, så man vet inte vad man ska tro.
Men jag vet i alla fall att jag genom att vaccinera mig inte för smittan vidare, till min mamma till exempel, som har diabetes. Eller någon annan heller för den delen. Sedan vet man inte hur det blir senare? Influensan kanske kommer igen i mars, i dubbel styrka?


   
SvaraCitera

Bit ihop.
säkert fantomsmärtor


   
SvaraCitera

Det är normalt när man har tagit sprutan.. tänk på att det troligtvis skulle vara mycket värre om du hade fått svininfluensan!


   
SvaraCitera

metafor:

Influensan kanske kommer igen i mars, i dubbel styrka?

Då tar man vaccinet då ;DDDDDDDDDD??????
Jorden kanske går under i mars.. om 40 år, skydda er nu

SwingSwing:

tänk på att det troligtvis skulle vara mycket värre om du hade fått svininfluensan!

nej influensa är mysigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Tror du inbillar dig lixom

tror inte jag. smärtan jag har i min arm går inte att inbilla sig.

SwingSwing:

Det är normalt när man har tagit sprutan.. tänk på att det troligtvis skulle vara mycket värre om du hade fått svininfluensan!

preciiis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå, om man e osäker pga media o så finns det läkare o läkemedelsidor man kan kolla. Man kan tom gå till vårdcentralen o få info om vaccin o viruset. Det finns att kolla upp, jag gick till vårdcentralen. Och om man e rädd för att bli smittat så ere ju bara att vaccinera sig. Superenkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Då tar man vaccinet då ;DDDDDDDDDD??????
Jorden kanske går under i mars.. om 40 år, skydda er nu

Ta den i mars om du vill! [y] Jag kände att eftersom de ändå vaccinerar oss på skolorna nu så kan man ju lika gärna ta den. Ok, jag började tugga lite fradga och gå knackigt efteråt... men ja, de riktigt biverkningarna kommer nog inte förrän om fyrtio år, och då kanske jorden redan har gått under.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SwingSwing:

Det är normalt när man har tagit sprutan.. tänk på att det troligtvis skulle vara mycket värre om du hade fått svininfluensan!

Det låter som om det är en supersjukdom när du säger så där. Det är ungefär som en vanlig influensa.


   
SvaraCitera