Aviseringar
Rensa alla

mår dåligt när jag är kär


Ämnesstartare

När jag blir kär så är det inte någon skönt pirrar-i.magen känsla jag känner. nej, jag börjar må väldigt dåligt. bli psykigt svag, nedbruten. och har verkligen inget annat i mitt huvud (skojar alltså inte).
efter allt detta vill jag veta allt om denna person. jag kan befinna mig på ställen som jag vet har nära anknytning till personen och verkligen tänka på honom. må dåligt av det hela också. det finns fler saker jag gör. blir typ psycho [cry]. vill verkligen inte bli kär i igen för jag vet vad känslan gör av mig.
men i allt detta så vill jag ha personen väldigt mycket. o inte nog med det så brukar ju många bli kär i samma person vilket gör att svartsjukan också får sig en roll i allt emotionellt destruktiva.

det är ett rent helvete för mig att bli kär. har försökt med olika saker för att inte behöva känna såhär när jag blir kär. vet att det beror mycket på att jag inte har så mkt som spelar så jätte stor roll i mitt liv o som jag lätt skulle kunna skita i för en pojk- eller flickvän liksom..
men det är svårt att skaffa saker man bryr sig om sådär mycket...

någon som känner igen sig? någon som har tips till mig?

puss


   
Citera
Ämnesstartare

aa jag känner igen mig. har nog inte varit sådär påtagligt kanske, men jag känner ungefär samma sak. det är liksom en blandning mellan "pirr i magen" och att må lite dåligt. jag blir liksom orolig och tänker på personen hela jävla tiden. Blir tex orolig för att personen i fråga inte känner samma sak för mig[shake]


   
SvaraCitera

fan vara kär e bara övernice ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

någon som känner igen sig? någon som har tips till mig?

Ja jag känner igen mig sjukt mkt i det du säger. Jag har den känslan just nu och det är så frustrerande! Vet inte vad man ska ta sig till..

Man vill hela tiden kontakta personen i fråga men jag försöker att tänka på att om man är för på så blir det fel.. Den andra personen blir mer intresserad om man verkar lite mer svår att få.. Mitt tips e ialf att inte titta på bild på personen om du har det för det förvärrar bara tillståndet. Ett annat tips är att försöka sysselsätta dig med saker så att tiden går och du kanske för en stund kan tänka på annat.. Om personen inte verkar intresserad av dig kanske det bästa är att inte träffa denna och så småningom glömmer man bort hur han/hon ser ut och man bryr sig inte så mkt längre..

Men jag vet att det e sjukt jobbigt!!!.. Spec om det inte verkar vara besvarat.. El när man får signaler men man inte riktigt vet ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ponja:

fan vara kär e bara övernice ju

kan ju vara jobbigt oxå ofc! beror ju på i vem man är kär i osv. man kan ju ibland veta att det redan är kört på förhand, att det aldrig kan bli nånting osv, då kan det ju vara jobbigt. eller om man blir nekad av någon som man tkr om oerhört mycket


   
SvaraCitera

Att vara kär i någon man vet att man inte har en chans att få ger en total ångest.

Vilket är alla. [cry]


   
SvaraCitera

Känner också igen mig i vad ni alla skriver.
För mig är det precis som Hell_man skriver, jag är kär i en flicka som dessutom vet om mina känslor. Hon har nyligen kommit ur ett jobbigt förhållande och vill därför inte påbörja något för fort. Samtidigt som jag känner att det är lite halvjobbigt att träffa henne när jag vet att det antagligen inte kommer bli något så vill jag inte sluta träffa henne då hon är en underbar person och en riktigt bra vän.

Det konstiga är att jag inte mår dåligt när jag träffar henne, utan det är efteråt när jag är ensam igen som jag känner mig nere.
Men men, dagarna går och så småningom kommer jag nog lära mig att endast ha kompis-känslor för henne. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Att vara kär i någon man vet att man inte har en chans att få ger en total ångest.

Vilket är alla. [cry]


   
SvaraCitera

sn1per:

nej, jag börjar må väldigt dåligt. bli psykigt svag, nedbruten.

Gäller detta även om kärleken besvaras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Gäller detta även om kärleken besvaras?

det är det knasigaste. då kan jag ibland tappa alla känslor för personen :S. men det är ultraknasigt. för det måste jag nog gå till en psykolog för o kolla upp :p


   
SvaraCitera

Du måste knulla mer hoes mannen, då löser allt sig [cool]


   
SvaraCitera

sn1per:

psykolog


   
SvaraCitera

King_of_cash:

Du måste knulla mer hoes mannen, då löser allt sig [cool]

Det tror inte jag [y] [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

efter allt detta vill jag veta allt om denna person. jag kan befinna mig på ställen som jag vet har nära anknytning till personen och verkligen tänka på honom

dude,sluta va så besatt

Ritinkin:

Att vara kär i någon man vet att man inte har en chans att få ger en total ångest.

sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen mig.

Eremit ftw kanske? [surprised]


   
SvaraCitera