Aviseringar
Rensa alla

mår dåligt över min kropp.


Ämnesstartare

halludär.

jag är tjej, och det kanske man kan lista ut genom att läsa överskriften..
Jag är 1,76 & väger lite under 60.
Jag mår så himla dåligt över mej själv. Jag hatar allt med min kropp 🙁

för stora lår
ful rumpa
små bröst
ingen midja
jag tycker jag själv är tjock (dock tycker ingen annan det men jag tycker verkligen det och jag mår jätte dåligt över det)

Jag kan hitta mer komplex. Och egentligen borde jag skärpa mej! Detta är ju bara dåligt :/

Hur ska jag göra :S
dock så är jag inte anorektiker eller liknande. Jag är mer rädd för att gå upp i vikt bara [n]
Någon som har tips på hur jag ska tänka när jag är nära på att köpa massa godis, en mjukglass, ta en bulle eller liknande?


   
Citera
Ämnesetiketter

alltså guuuuuuuuuuud du är inte tjock.. träna eller nåt


   
SvaraCitera

ditt psyke kommer må mycket bättre + du kanske kommer in på andra tankebanor. du känner dig bara svagare i och med att du äter mindre, men ät BRA och träna [smile]


   
SvaraCitera

Ät frukt istället [y] Äpplen är gott.


   
SvaraCitera

thelma09:

Någon som har tips på hur jag ska tänka när jag är nära på att köpa massa godis, en mjukglass, ta en bulle eller liknande?

Tänk på sumobrottare.


   
SvaraCitera

Jag har för stora bröst i förhållande till resten av kroppen. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

MEN TRÄNA ISTÄLLET FÖR ATT GNÄLLA JAG ÄR SÅ LESS PÅ DIN SORT

förlåt för att man mår dåligt då?
vet du hur det känns att ställa sig vid spegeln hela tiden och känna sig äcklad.

är du så störd på oss som skriver sånt här så kan du ju skippa läsa trådarna. Du ger faktist iaf mej mindre självförtroende..


   
SvaraCitera

voj voj voj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Tänk på sumobrottare.

rätt bra idé 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thelma09:

MEN TRÄNA ISTÄLLET

ps. tränar volley boll 2 gånger i veckan & rider 5 gånger i veckan.


   
SvaraCitera

thelma09:

an & rider 5 gång

ok skaffa hjälp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thelma09:

Någon som har tips på hur jag ska tänka när jag är nära på att köpa massa godis, en mjukglass, ta en bulle eller liknande?

köp ett tuggummi o tugga på. Eller om du e en person med låg omsättning så börja träna så kan du käka va du vill. Eller lär dej att godis o bullar e inte så gott egentligen. Lika gott med sallad o frukt.

O du e inte tjock. Då skulle jag va tjockare o jag e ju som en jävla sticka. [tard]


   
SvaraCitera

thelma09:

förlåt för att man mår dåligt då?
vet du hur det känns att ställa sig vid spegeln hela tiden och känna sig äcklad.

är du så störd på oss som skriver sånt här så kan du ju skippa läsa trådarna. Du ger faktist iaf mej mindre självförtroende..

Du behöver psykologstöd och jobba på din självkänsla, inte äta mindre. Excuse my rudenesss..


   
SvaraCitera

MEN FÖR FAN TRÄNA..... SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLA TJEJER SOM SKRIVER ATT DEM ÄR SÅ MISSNÖJDA MED ALLT -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

Eller om du e en person med låg omsättning

kan nog stämma. Känner ett behov av att tugga hela tiden eller dricka typ. Brukar sitta med ett glas vatten och brukar få fylla på det typ 4 gånger när jag sitter vid datan. Onormalt. :S


   
SvaraCitera