Aviseringar
Rensa alla

mår dåligt över mitt utseende


Ämnesstartare

jag är kille på 15år, mår grymt dåligt över hur jag ser ut. Hatar allting med mitt utseende, ser ingenting fint i ansiktet. De värsta är ju att man ser ohälsosam ut fast man är hur hälsomsam som helst. Har typ jätte tjockt ansikte fast jag är väldigt smal, och torr hud, en massa torr fläckar i ansiktet. Och att man har sånt som inte går att fixa t.ex jätte huvud ser så jävla fult ut när man står bredvid en med normalt huvud, å värsta utputande pannan (grottmannen panna)

Tränar ju väldigt mycket också, men hatar att gå till gymmet å när man sitter bredvid en man som är 40-50år. Så tycker man att han ser bättre ut. Å har ett normalt huvud . ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH!! å man måste ju gå upp i vikt för att bygga muskler visst jag är väldigt grov, men ändå inte tycker jag. Hade jag gått upp i vikt så syns de ju direkt i ansiktet. Och om jag äter skräpmat blir mitt ansikte ännu tjockare! Mår väldigt dåligt över hur jag ser ut mår. Har prövat det mesta terapi osv.

Hojja det hade varit så skönt att se bra ut vara den killen som tjejer viskar å pratar med. Mina enda tankar i huvudet är att jag ska gå upp i vikt men då blir man fulare (tjockare ansikte) blir jag smalare kan jag inte bygga muskler! åååhhhhhhh blir så arg, hatar mitt liv allt! allt! gör ingenting inga vänner. Snälla någon ge mig tips vad jag kan göra för att var glad må bättre skaffa flickvän mm. Vill inte vänta ut hela min ungdom [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

Jogga eller dylikt som bränner fett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Jogga eller dylikt som bränner fett.

Man bygger inte muskler lika bra om man joggar för mycket, och om man bränner fett kan man inte bygga muskler samtidigt.


   
SvaraCitera

don't worry, be happy! du e säkert en helschysst snubbe men med dåligt självföroende dock, se de bra sakerna hos dig ist och försök ändra dem du inte trivs med. fine, ingen är perfekt men om du nu lider så mkt av det här så försök göra ngt åt det, prata med ngn som är utbildad inom området eller så.


   
SvaraCitera

JMartinH:

å man måste ju gå upp i vikt för att bygga muskler visst jag är väldigt grov, men ändå inte tycker jag. Hade jag gått upp i vikt så syns de ju direkt i ansiktet.

Ja, men muskler sätter sig ju inte som fett i ansiktet, så det borde inte vara något problem.


   
SvaraCitera

JMartinH:

Man bygger inte muskler lika bra om man joggar för mycket, och om man bränner fett kan man inte bygga muskler samtidigt.

Hellre snyggt ansikte och lagom vältränad kropp än fult/mindre snyggt och biffig.


   
SvaraCitera

strunta i muskler och träna något mer logiskt...


   
SvaraCitera

alla kan väl hålla med om att så länge ingen säger att man liknar en av dessa sär personer, Bert,en polsk hora, fjortis med för mycket brunkräm, tjejen från the ring, texas chainsaw massacer snubben, mig, gollum, homer simpson, en alien och den där snubben som kan stoppa sin underläpp över näsan mussepig kalle anka och långben så klarar man sig från att vara med i tävlingen "fulast i universum"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelton:

Ja, men muskler sätter sig ju inte som fett i ansiktet, så det borde inte vara något problem.

näe, men asså man måste ju gå upp i vikt för att bygga muskler. Då blir man ju jätte fet i ansiktet, har varit mulligare förut å blir jätte rund i ansiktet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

alla kan väl hålla med om att så länge ingen säger att man liknar en av dessa sär

tycker jag ser speciell ut, inte på ett bra sätt. Men de är mitt jätte huvud som är det fulaste :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maximilliam:

se de bra sakerna hos dig ist och försök ändra dem du inte trivs med.

Ser väl bra saker i mig. Men inget men tycker ser bra ut i ansiktet.


   
SvaraCitera

JMartinH:

näe, men asså man måste ju gå upp i vikt för att bygga muskler. Då blir man ju jätte fet i ansiktet, har varit mulligare förut å blir jätte rund i ansiktet.

Då är det väl bara att välja det du tycker ser bäst ut, smal kropp och smalare ansikte eller tvärtom.

JMartinH:

Ser väl bra saker i mig. Men inget men tycker ser bra ut i ansiktet.

Så länge du inte är groteskt ful (vilket jag tvivlar på att du är). så gör utstrålningen betydligt mer för utseendet än ansiktet .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelton:

Då är det väl bara att välja det du tycker ser bäst ut, smal kropp och smalare ansikte eller tvärtom.

De jag tänkt på en lång tid nu :/


   
SvaraCitera

Ska börja med att ge ett konkret exempel. Min syster ser väldigt bra ut, medan hennes pojkvän ser långt ifrån lika bra ut. Om min syster är en 9:a skulle jag säga att han är en 4:a. Det handlar inte om hur du ser ut, utan om hur du framträder. När det gäller att träffa människor, och framförallt tjejer, handlar det om hur du säger och gör saker.

Acceptera hur du ser ut. Det är knappast kört för dig att ordna vänner och tjejer. Man måste vara ärlig och säga att utseende är en viktig faktor i många sammanhang, men det är, och har aldrig varit, en avgörande faktor i det sociala. Däremot är det viktigt att göra sitt bästa av sitt utseende, framförallt kläder säger väldigt mycket om en person. Om man har en stil som de flesta skulle uppfatta som god så växer självförtroendet och man upplever att det blir lättare att få kontakt med omgivningen.

Tips: Läs "Konsten att läsa tankar" av Henrik Fexeus. Finner du den intressant, fortsätt med amerikanska böcker såsom The science of influence och böcker i liknande genre. Det finns också ett svenskt forum, Sweseduction, där det finns hur många tips som helst om hur man approachar människor (tjejer), klär sig, uppför sig och charmar människor.

Avslutningsvis, skulle Christ​​offer Mintz från Superbad få en kyss av Jenna Hazeom han inte hade charm och ​​utstrålning?


   
SvaraCitera

Pickaboo:

"Konsten att läsa tankar" av Henrik Fexeus.

Den är grym


   
SvaraCitera