Aviseringar
Rensa alla

mår dåligt över mitt utseende


JMartinH:

Man bygger inte muskler lika bra om man joggar för mycket, och om man bränner fett kan man inte bygga muskler samtidigt.

Ska man vara smal och ha muskler. då måste man gå ned i vikt först, sen bygga muskler från scratch.

Sen är du ganska ung. mycket kommer förändras


   
SvaraCitera

Visa bild!


   
SvaraCitera

Olycklig:

Sen är du ganska ung. mycket kommer förändras

En annan grej är att man lätt själv ser alla grejer man hatar med sitt egna utseende och förstorar det en jävla massa medans andra inte alls lägger märke till dom.


   
SvaraCitera

Davo:

En annan grej är att man lätt själv ser alla grejer man hatar med sitt egna utseende och förstorar det en jävla massa medans andra inte alls lägger märke till dom.

man får lära sig att man är den man är..
Jag hade problem med utseendet i skolan med,
Men nu har jag lärt mig att leva med det, även fast jag ogillar att kolla mig själv i spegeln och vara med på bilder,

Man är den man är, man får göra det bästa utav det..
Andra Människor bryr sig oftast inte om hur man ser ut, utan de bryr sig om kläderna man bär och hur man är som person..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Davo:

förstorar det en jävla massa medans andra inte alls lägger märke till dom.

Så har jag också tänkt. Men eftersom så många har påpekat att man har t.ex stort huvud. Alla ifrån barn,jämnåriga,mamma.. har sagt de. Å det är ganska lätt att se :/


   
SvaraCitera

Viisa en bild då, tror ej att det är så farligt som du tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Viisa en bild då, tror ej att det är så farligt som du tror.

inha bilder.


   
SvaraCitera

JMartinH:

Man bygger inte muskler lika bra om man joggar för mycket, och om man bränner fett kan man inte bygga muskler samtidigt.

http://www.scoobysworkshop.com/andr​eas.html


   
SvaraCitera