Aviseringar
Rensa alla

mår dåligt


Ämnesstartare

jag mår dåligt varje gång jag e i mitt rum i behandlingshem. Jag grinar varje dag i mitt rum. Speciellt på natten,över 11  i toan grinar jag om det e typ morgon till kväll..för personalen har nycklar så dom kan öppna min dörr och se att jag grinar..jag mår jätte dåligt..

Jag har autsimspektrum..jag fick veta för några veckor sen. jag självskadar mig varje gång jag mår så här..speciellt när jag e i mitt rum..då blir det ett helvete. Jag pallar inte mera. Jag ska flytta om 2 månader men ingen vet vart...

Jag vill bara självskada mig nu...personalen tror att jag har slutat och samlar på vassa grejer..jag vet inte vad jag ska göra snälla hjälp mig

 

 

 

 

 


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja, vad ska man säga, besöker du legitimerad psykolog periodsvis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har svårt att prata med vuxna.. Så det går ju inte.


   
SvaraCitera

Om du vill prata så finns man här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar personalen här och dom hatar mer och mer jag orkar inte..jag vill inte mer snälla nån byt med mi


   
SvaraCitera

Ledsen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom känner mig knappt ...! Jag försöker vara stark men jag flyttar aldrig härifrån..

Ljudet från dom andra tjejerna skratta i vardagsrummet blir jag mer förstörd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har ingenstans att ta vägen. Jag vet att det e ingen direkt ide att skriva på nätet men jag vet inte vad jag ska göra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska försöka sova nu..slutat grina nu...jag vet att jag kmr grina på natten men...får njuta att inte grina just nu...


   
SvaraCitera

Mår också dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag får panik jag vill bara slå sönder hela mitt rum.. Har suttit i mitt rum nästan hela dan utan mat..:( ångest kmr tbx ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste skära mig..förlåt mama och papa och mina syskon..jag älskar er


   
SvaraCitera

Har också haft problem med ett destruktivt beteende. Det bästa är att bara försöka vila, eller sova en stund för att paniken ska gå över. Försök att lugna ner dig och lyssna på musik. Ingenting blir bättre av att du skadar dig. Gå ut till de andra tjejerna? Trots att du är ledsen och kanske inte riktigt vill, så får det dig på andra tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer kanske att hamna på psyket idag senare..


   
SvaraCitera

ta kontakt med någon och se till att du får flytta the fuck därifrån.

om du inte trivs, dessutom inte i ditt rum, så ska du ju inte stanna där! det hjälper ju inte direkt med de problem du redan har. Om du ska kunna få dig ur det så måste du ju känna dig trygg med både rum och personal!


   
SvaraCitera