Aviseringar
Rensa alla

Mår du dåligt?


Ämnesstartare

Okej! Så jag undrar när ni mår dåligt, vad tror ni det beror på? Vad är orsakerna? Är det något ni har kontroll över?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tror det beror på orsakerna. Olika. Ibland.


   
SvaraCitera
höna

för mig är det periodvis. beror nog oftast på min självkänsla som ej är på topp och då påverkas jag mycket av hur jag tror andra ser mig osv, kan må dåligt över det och får ångest och skäms över mig sj och hur jag beter mig fast jag kanske inte alls beter mig så jävla konstigt som jag tänker att jag gör.

har kontroll och visar inte mycket utåt förutom när jag är full


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag tror det beror på orsakerna. Olika. Ibland.

Okej okej, såklart det är olika orsaker eller? Exempelvis så hur vi mår har med neurotransmittorer i hjärnan, ibland så har man inte kontroll över dom exempelvis?

Ibland kan det kanske hjälpa med att äta bättre och sova bättre osv. Det beror på?

Sedan så kan det också ha att göra med att man identiferar sig med något utanför ens kontroll osv osv. Tänkte om folk hade tankar kring detta, om man kunde komma på saker man kanske kan göra som kan fungera osv. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beroende på vad som rör sig inne i huvudet på mig, finns så mycket olika tankar som drar ner mig.
Oftast är det gammalt skit som hänt i livet som sätter spärr för mitt välmående.
Jag vet inte om jag har kontroll, jag tror inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

för mig är det periodvis. beror nog oftast på min självkänsla som ej är på topp och då påverkas jag mycket av hur jag tror andra ser mig osv, kan må dåligt över det och får ångest och skäms över mig sj och hur jag beter mig fast jag kanske inte alls beter mig så jävla konstigt som jag tänker att jag gör.

Okej [cute]


   
SvaraCitera
höna

fan vad kass låt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar inte må dåligt särskilt ofta, på senare tid har det dock ökat lite grann. Har vissa dagar då jag bara är jätteledsen och knappt pratar med folk, kan inte riktigt sätta ord på vad det beror på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Beroende på vad som rör sig inne i huvudet på mig, finns så mycket olika tankar som drar ner mig.

Du har inte provat att acceptera tankarna? I syfte att sluta identifera dig med dom? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

fan vad kass låt

I disagree, also den är sann. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Okej! Så jag undrar när ni mår dåligt, vad tror ni det beror på? Vad är orsakerna? Är det något ni har kontroll över?

*Trött
*Hungrig
*Saknad
*Trasigt huvud
*Utan kontroll


   
SvaraCitera
höna

kulturmarxisten:

I disagree, also den är sann.

orkante lyssna[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar inte må dåligt. Har inte tid med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hungrig

Du har hyfsad kontroll över att du äter? Eller? Jag är dåligt själv på att äta, men jag har märkt att det har riktigt bra effekt för mig. [cool]

Ensamvargen:

Trött

Du har svårt att sova?

Ensamvargen:

Saknad

[sad]

Ensamvargen:

*Trasigt huvud
*Utan kontroll

Jag tror de flesta har det, jag har det åtminstående. Jag upplever total kaous, samt "jag vill vs jag vill" som OF 5 så fint uttryckte det. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Brukar inte må dåligt. Har inte tid med det.

Nice. [smile]


   
SvaraCitera