Aviseringar
Rensa alla

Mår du dåligt?


Ämnesstartare

tänkte fel någon dag förut och vill inte ge upp allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

orkante lyssna

Ahh förstår, du beter dig neurotiskt nu [crazy]


   
SvaraCitera
höna

kulturmarxisten:

Ahh förstår, du beter dig neurotiskt nu

va menaru ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har noll kontroll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

va menaru ?

Nej, om man beter sig neurotiskt så mår man dåligt och är sedan apatisk inför att förändra situationen. Men på ett sätt är bekväm med att vara ett offer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Har noll kontroll.

Ahh [smile]


   
SvaraCitera
höna

kulturmarxisten:

Nej, om man beter sig neurotiskt så mår man dåligt och är sedan apatisk inför att förändra situationen. Men på ett sätt är bekväm med att vara ett offer.

läser du nån psykologlinje eller sådär??

varför skulle jag vara bekväm med att vara ett offet? känner mig inte riktig som 1 offer[tard] fattar ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Du har inte provat att acceptera tankarna? I syfte att sluta identifera dig med dom?

Jag har försökt med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

känner mig inte riktig som 1 offer

Nice! [cool][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Jag har försökt med det.

Nice! Hur gick det för dig? [smile]


   
SvaraCitera

När mår jag dåligt...hm..
Det är nog när den där hopplösa känslan av att sakna drivkraften att vilja bli något träder fram.
Noll koll och noll kontroll.

Inget som lite musik inte kan fixa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Du har hyfsad kontroll över att du äter? Eller? Jag är dåligt själv på att äta, men jag har märkt att det har riktigt bra effekt för mig. [cool]

Nä. Jag käkar när jag orkar laga mat eller när jag känner att jag har råd att köpa något. Ibland blir det lite, ibland blir det asmycket. Mår i regel dåligt när det blir lite.

kulturmarxisten:

Du har svårt att sova?

Det går i perioder. Ibland sover jag typ inte på flera dygn men sedan blir det bra.

kulturmarxisten:

Jag tror de flesta har det, jag har det åtminstående. Jag upplever total kaous, samt "jag vill vs jag vill" som OF 5 så fint uttryckte det. [rolleyes]

Joo. Jag upplever jobbiga känslor som verkar komma från ingenstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Nä. Jag käkar när jag orkar laga mat eller när jag känner att jag har råd att köpa något. Ibland blir det lite, ibland blir det asmycket. Mår i regel dåligt när det blir lite.

Bra mat borde vara prio ett utgift för dig annars? Du lever på socialbidrag? Eller hur har du inte råd med mat? [tard][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mådde dåligt. Sedan bestämde jag mig för att inte göra det - så nu mår jag bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är ensam och rädd:

Jag mådde dåligt. Sedan bestämde jag mig för att inte göra det - så nu mår jag bra.

[party]


   
SvaraCitera