Aviseringar
Rensa alla

Mår fördjävligt....


Ämnesstartare

Idag är en av mina dåliga dagar. Jag vet inte hur länge jag orkar längre om jag ska vara ärlig.

Jag är sjukt hungrig men jag vet inte vad jag ska laga. Klockan är bara 13:34. För sent för frukost för tidigt för middag. Jag har redan ätit mellanmål i form av fil och flingor.

Jag har dessutom köpt ett nytt spel idag så jag vet inte om jag kan slita mig för länge från det heller för att laga mat.

Fast egentligen är jag nog inte hungrig. Jag vill liksom bara ha nånting gott att äta typ. Men inget godis. Mer typ en pizzaslize men det finns inte att köpa nånstans.

Ååhh! Det är så STÖRIGT att vilja ÄTA men inte riktigt känna suget... Vad ska jag göra!?


   
Citera
Ämnesetiketter

jag har en riktigt djävla dålig dag med, vill somna om.


   
SvaraCitera

strunta i att ät eller tvinga i dig mat.
Jag hade sjukt svårt för mat å sånt förr, men nu har jag fasta tider för måltiderna så nu funkar det fin fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

dålig dag med

[n]

NUJÄVLARR:

strunta i att ät eller tvinga i dig mat.

Men jag är inte hungrig. Bara sugen på att äta något. Jag har redan ätit två mål idag men har inget bättre att göra typ.

NUJÄVLARR:

fasta tider för måltiderna

Hur gör du om du är iväg?


   
SvaraCitera

Ät Frokost!
Dold text: Det betyder lunch på danska och utalas ungefär som frukost med skånsk dialekt [y]


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Hur gör du om du är iväg?

Då går jag hem och äter.
Planerar så att det inte ska störa, eller så äter jag ute.
Har benhård koll på mina rutiner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gorgath:

Frokost!

Bra ide. Men vi har inget gott hemma har jag märkt nu. Bara tråkiga mackor. Är inte sugen på mackor idag... Men kanske får beställa en kebabtallrik eller nåt sånt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Har benhård koll på mina rutiner.

Blir det inte tråkigt. Tänk om du blir sugen på att ta en pan pizza om du är på en festival. Det lär bli jättejobbigt ju


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Tänk om du blir sugen på att ta en pan pizza om du är på en festival.

Festival är skillnad 🙂 då bryter jag alla mina rutiner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

då bryter jag alla mina rutiner.

Då förstår jag. Härligt!


   
SvaraCitera

Haha jaa asså det där suget..fast man inte kan komma på VAD man är sugen på. Eller att vilja äta men inte känna för det. Eller har så mycket att välja på att man inte vet VAD man ska äta.. åh mat är alltid en riktig klurig sak.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera