Aviseringar
Rensa alla

Mår illa


Ämnesstartare

här kommer ett långt svar 😛
det du säger låter riktigt trist, och att du ska behöva stå ut med sånt där är hemskt.
om du har två vänner som du gillar att umgås med så spelar det absolut ingen roll om hur gamla de är eller om de är tjejer eller killar, bara fortsätt att vara med dem om det får dig att må åtminstonde lite bättre.
Du säger att du redan pratat med en psykolog men att det inte hjälper?
Jag tycker inte att du borde ge upp, hitta en annan psykolog, alla är olika och hjälper olika personer olika mycket. annars kanske det hjälper att prata med föräldrarna, även om de inte alltid är så förstående.

och det här med att du blivit mobbad av sådana omogna iditor är riktigt tråkigt. Nu säger jag något som du säkert hört flera gånger men det är så sant så du borde verkligen ta åt dig; Var dig själv och strunta i de som inte gillar det. Det är deras problem om de inte gillar dig och du borde skita i det. lägg inte energi på dem. dem är ingenting för dig.
tids nog blir det bättre 🙂


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

Sedan så känns det som att jag förstår mer än var jag vill förstå, jag är faktiskt bara 12 år, medans många andra i min ålder springer omkring och leker, hoppar och har sig så går jag alltid mest omkring långsamt och tänker över livet. Helt själv.

Du är förmodligen väldigt mogen för din ålder..[y]
Har du provat att gå med i nån förening?
Jag har alltid varit "övermogen" och jag vet hur tufft det är..[sad]
Man sticker i ögonen på folk som är avundsjuka och känner sig hotade.
Du är bäst, glöm inte det! [love]


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

Det har också blivit så att jag sedan ett år tillbaka runkar till porr med jämna mellanrum.

[chocked]

Nej men seriöst du verkar ha det förjävligt, hoppas det ordnar sig. [sad]


   
SvaraCitera

emery:

Och alla killar runkar till porr.

Va, gör vi?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Det har också blivit så att jag sedan ett år tillbaka runkar till porr med jämna mellanrum.

dazed_and_confused:

[chocked]

Det har jag slutat med. [smile]


   
SvaraCitera

4 Kilo Lax:

Det har jag slutat med. [smile]

Good 4 you.


   
SvaraCitera