Aviseringar
Rensa alla

Mår illa varje dag typ


PallarInte:

ååh jaha okej.. Det är ju så jobbigt att behöva må illa helatiden:O så går man ju och oroar sig då för att man ska vara gravid..

Jo förstår det [sad] men om det är möjligt för en graviditet tycker jag att du borde börja med att kolla upp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

PallarInte: ååh jaha okej.. Det är ju så jobbigt att behöva må illa helatiden:O så går man ju och oroar sig då för att man ska vara gravid..

Jo förstår det men om det är möjligt för en graviditet tycker jag att du borde börja med att kolla upp det.

för feg.. Men fortsätter ja må såhär illa så läre jag kolla upp det för jag mår skit av det..;O


   
SvaraCitera

PallarInte:

för feg.. Men fortsätter ja må såhär illa så läre jag kolla upp det för jag mår skit av det..;O

Jo, hoppas det inte är något allvarligt [n]


   
SvaraCitera

Fråga en utbildad läkare och utveckla din berättelse är du gullig. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

PallarInte: för feg.. Men fortsätter ja må såhär illa så läre jag kolla upp det för jag mår skit av det..;O

Jo, hoppas det inte är något allvarligt

nä hoppas inte det..[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Fråga en utbildad läkare och utveckla din berättelse är du gullig.

hm okej.. 😛


   
SvaraCitera

Capture:

Graviditet.

Jepp, glhf


   
SvaraCitera

gå till vc och gnäll, de kan ta prover för typ laktos, gluten och magsår. Och mer.

Är du stressad, mår dåligt över något, gravid ([wink]) eller kanske bara känslig.

Har du ätit nåt du inte är van vid?


   
SvaraCitera

Jag har mått illa varje dag sedan i juni.. nästan lett till kräkningar.
först var det inte så farligt. men det blir bara värre o värre. Jag kan inte äta fet mat, eller stark mat.
Jag har varit hos läkarn typ 6 gånger lr ngt o tagit massa olika prover (runt 40 stycken), mot allergier, graviditet osv. Men inte visat ngt. Ska till en magläkare nu och prata om kost o vad man ska äta o så. Det kan vara starkare grad av så kallad magkatarr, ibs osv. Även att man är stressad o mår dåligt psykiskt. jag är manodepressiv, har adhd o har borderline. så det kan va pga det att jag mår dåligt, för det gör jag.
det finns så jävla många orsaker till att må illa och ha ont i magen. Oftast kan man inte ens hitta ngt fel. 🙂 Men man kan lindra det med rätt mat 😉


   
SvaraCitera

Gör också, spydde nyss i duschen. [y]


   
SvaraCitera