Aviseringar
Rensa alla

Mår inte bra..


röda läppar äger btw[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

men som vuxna

tack du gav mig lite hopp [smile] sen tror jag absolut att lite blir bättre när man blir äldre då man kanske automatiskt blir nöjdare med sig själv/får bättre självförtroende.


   
SvaraCitera
ickus

whiteroses:

Jag mår dåligt. Jag behöver stöd eller tips, på hur jag kan må bättre.

Jag säger inte att du ska stänga in dig själv för fan. Men att grina och skrika över scenskräck? Ta det med dina jävla läkare. Vad fan ska man säga? Du det är ju uppenbart vad du måste göra, men du ignorerar det gärna och gör en tråd om det istället. Du har redan svaret.

Och ja, jag skall ta avstånd. Hej.


   
SvaraCitera

whiteroses:

Spelar ingen roll för mig om hela världen tycker det är jobbigt eller om det bara är jag. Det är mitt problem och det är vad jag känner.

det jag menar är att du förstorar upp ditt problem.
Du "orkar inte mer" och "mår inte bra" pga detta.
självklart har du rätt att tycka att det är jättejobbigt, men den här tråden kändes mer som "buhu det är så jävla synd om mig" snarare än "vad ska jag göra åt det här?"


   
SvaraCitera

whiteroses:

blir ledsen när du säger så faktiskt. Du vet inte vad jag känner, även om det för dig ser ut att vara ett litet problem så måste du försöka tänka dig in i andras livssituationer. Det luktar brist på sympati/respektlöshet. [sad]

Men så menar jag inte. Jag vet allt om att ha svårt för saker som andra har lätt för. Idag tex fick jag sådan panikångest bara av att gå till bussen att jag var tvungen att gå hem igen, vilket är obegripligt för andra.
Så förstår, men du måste kämpa emot det och inte tycka synd om dig själv. Stå där och bli varm, svettig och allt vad du blir, det gör ingenting.


   
SvaraCitera

whiteroses:

Har gjort det.. :/

hjälper inte det då? våra lärare låter alltid de som inte gillar sånt få göra bara med vänner eller bara inför läraren eller nåt sånt. det är de faktiskt bra på


   
SvaraCitera