Aviseringar
Rensa alla

mår inte så bra..


Nexyia:

ja tack

fan. bor du då?[sad]


   
SvaraCitera

Nexyia:

schysst ska ta och spela lite xbox också, så man tänker på annat.

har du xbox live då och call of duty 4 eller waw world at war[party][bigsmile][wink][crazy][cheers]


   
SvaraCitera

Klappar på.


   
SvaraCitera

Nexyia:

de är så tråkigt och jobbigt att bara sitta och vänta på att de ska bli bättre. jag känner mig så otroligt ensam!

Bor du i hufvudstaden kan du alltid komma och träffa mig, det är roligt med nya människor[cheers]

Lille_Marx:

Bifogade bilder

Kissemissen[love][bigcheers]


   
SvaraCitera

Nexyia:

de är inte så lätt. vet inte hur. jag är rätt så blyg och har svårt för att bli vän med någon.

Träffa personer över internet då.


   
SvaraCitera
Hando

Sup bort problemen [y]


   
SvaraCitera

åk på semester med oj juste ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hello:) Undra om du bor långt upp i landet...
men har heller inte någon särskild vän...skulle vilja hitta vänner å gå ut på krogen å så i en annan stad så man kommer hemifrån? kanske du vill hänga på i så fall..skriv på min sida..kram[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd om dej. men inte kul att ha en kille hela livet från 18 till 50 heller tänk på de. jag har ju vart me min pojk i två år å e rredan ganska så trött på de nu ju:( kjam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är en skön kille och en bra lyssnare.hör av dig om du behöver prata[y]robin_swe@hushmail.com.


   
SvaraCitera

Efter regn kommer solsken är allt jag har att säga. Håll ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu vare ett bra tag sen jag skrev här. De gick faktiskt rätt så fort att komma över mitt ex[smile] Nu kommer jag inte ihåg något som va bra med han egentligen. De va bara bra att det tog slut. men jag känner mig fortfarande så himla ensam. jag har inte några riktigt bra vänner och de känns som att allt bara blir värre.. jag har typ ingen att prata med.

Macktorsken:

Träffa personer över internet då.

hur då? jag tycker de verkar svårt. har aldrig gjort de förut.


   
SvaraCitera

Nexyia:

hur då? jag tycker de verkar svårt. har aldrig gjort de förut.

Börja chatta med någon på internet bara. Enklare at ta kontakt-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska prova det där, börjar med att försöka vara mer social här [smile]


   
SvaraCitera

Nexyia:

nu vare ett bra tag sen jag skrev här. De gick faktiskt rätt så fort att komma över mitt ex

[smile]


   
SvaraCitera