Aviseringar
Rensa alla

Mår riktigt dåligt


Hur gammal är du? Det är ju helt fruktansvärt. All min sympati och kärlek.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ahmen gerej ja orkar ej prata med troll mer d va inge kul

ellinorlinnea:

Blivande_Japan : vad menar du med : ?!

Varsågod och prata barn tills ni kommer överrens.


   
SvaraCitera

dazed:

.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

an vad otur du måste ha om du lyckas bli misshandlad så många gånger av människor du inte vet vilka de är.

Menar du att det är otroligt, eller hur tänker du?


   
SvaraCitera

isola:

Menar du att det är otroligt, eller hur tänker du?

inte otroligt, men inte så sannolikt heller.


   
SvaraCitera

Aha, 15. Vad konstigt, känner du personer som är hotfulla?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

inte otroligt, men inte så sannolikt heller.

Är det väl inte. Man lär väl inte känna folk för att de misshandlar en. Leffe kan ju misshandla dig 463 ggr utan att du vet vem han är.


   
SvaraCitera

isola:

Leffe kan ju misshandla dig 463 ggr utan att du vet vem han är.

och du tror att det är sannolikt att leffe lyckas misshandla just dig 463 gånger utan att du vet/kommer på vem leffe är [tard]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

och du tror att det är sannolikt att leffe lyckas misshandla just dig 463 gånger utan att du vet/kommer på vem leffe är [tard]

Det är inte svårt att övermanna någon bakifrån och sedan försvinna. Sen får du ju inte reda på vem han är bara för att du vet hur han ser ut heller.


   
SvaraCitera

isola:

Det är inte svårt att övermanna någon bakifrån och sedan försvinna. Sen får du ju inte reda på vem han är bara för att du vet hur han ser ut heller.

Blivande_japan:

och du tror att det är sannolikt att leffe lyckas misshandla just dig 463 gånger utan att du vet/kommer på vem leffe är

att det är samma personer som utför det flera gånger på en person utan att denna person har en aning om vilka det är finne rjag inte så jättesannolikt. om det nu inte är så att den misshandlade kommer tillbaka till samma plats ett flertal gånger och att de som misshandlar hänger där mest hela tiden och spöar upp folk som går förbi.

jag tycker inte det låter särskilt sannolikt.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

att det är samma personer som utför det flera gånger på en person utan att denna person har en aning om vilka det är finne rjag inte så jättesannolikt. om

På vilket sätt skulle man få reda på vilka det är? Visst, du kan veta att X och Y inte är vidare förtjusta i dig och att dessa människor antagligen har någon koppling till dem, men mer kan du inte veta, eller för den delen bevisa.


   
SvaraCitera

isola:

På vilket sätt skulle man få reda på vilka det är?

om man känner personerna i fråga är det inte alltid ens man behöver se ansiktet för att veta att det är dem. Kroppsspråk i kombination med kläder kan vara tillräckligt. Om man blir spöad ett flertal gånger av samma personer måste det vara så att man antingen vistas mycket där de vistas, (vilket verkar märkligt om man vet att det kommer leda till att man får spö) eller att de personerna tycker så illa om just dig att de ser till att hitta dig. Om människor tycker så illa om en borde det inte vara så jävla svårt att klura ut vilka det rör sig om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

inte otroligt, men inte så sannolikt heller.

Jag letar inte efter uppmärksamhet. Jag vet att detta har hänt. Okej det kan låta väldigt osannolikt, men det har hänt. Jag har umgåts med personer som senare visat sig vara nån som bara vill ha ut "det" av mig. Men dem slutade jag ganska snabbt att sluta umgås med.
Ni får tror vad ni vill. Men det har hänt. Jag ville bara ha hjälp hur jag skulle gå vidare, eftersom INGEN tror mig, eller vill hjälpa mig. Men snälla, jag har inte gjort er något, så varför helt plötsligt säga att jag ljuger?
VARFÖR skulle jag ljuga om detta ? Jag vågar ju fan inte leva, pga det, och ni säger jag hittar på?! pfth . [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag har varit ute vid tågstationer, vid 12 på natten och senare. Inte haft mycket kläder, efter som jag rymt hemifrån. Jag kan tänka mig att jag sett sårbarut, eftersom jag till stor sannolikhet har gråtit, och suttit på marken och bara blåstirrat ut i vägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har blivit slagen & mobbad i skolan i 3 JÄVLA ÅR.
Jag mår så jävla dåligt efter detta, att jag inte ser nån annan utväg ut än att dö. Men för engångs skull bad jag om hjälp, eller "bara" stöd. Men det var inte UPPMÄRKSAMHET, jag vill ha. Men om ni ändå inte tror mig, Varför gav ni er in och började kommentera att det är osannolikt ?!?!
Just askin'


   
SvaraCitera