Aviseringar
Rensa alla

Mår så fruktansvärt dåligt.


Kokos1
Ämnesstartare

Jag har börjat ettan nu går samhällslinjen. Min närmaste vän och jag har börjat röka så där varje dag i skolan. Delat på en cigg eller så har jag bara smakat något bloss av henne, och nu till saken jag har börjat känna mig beroende av cigg rökt kanske 15-20 cigg högst. MÅR SÅ JÄVLA DÅLIGT ÖVER DET! Det är hur lätt som helst att få tag i cigg, och varje dag frågar dem ska du inte ha en? FAN pallar inte mer VILL inte röka men ändå gör jag det. FAN vill inte bli en jävla stor rökare med lungorna fulla med äckel sot och blodet fullt med nikotin men ändå så röker jag ibland kan inte stå emot grupp trycket, Usch varje dag som går är jag så JÄVLA BESVIKEN på mig själv!  

Vad ska jag göra? HJÄLP!


   
Citera

gå inte ut med dom på rasterna sluta rök välj sj


   
SvaraCitera

ta ett tuggummi lr nå


   
SvaraCitera

trodde för en stund att du var 7 år :S


   
SvaraCitera
Kokos1
Ämnesstartare

Det är ju inte så lätt att inte gå ut när dem alltid säger " häng med ut nu en stund bara".


   
SvaraCitera

Herregud, har du noll självdisciplin? 


   
SvaraCitera

Säg nej Förvirrad


   
SvaraCitera
Kokos1
Ämnesstartare

Det är det som är problemet kan inte säga nej vetinte varför ska försöka imon igen att inte ta en cigg.


   
SvaraCitera
reben

du har alltså rökt 1 cig varje skoldag i gymnasiet?

stanna inne, mindre risk nån bjuder

säg du ska på toaletten 😎 elr bara försvinn innan nån hinner fråga. gå till skolbiblioteket o läs på om kol


   
SvaraCitera

Ge fan i helt enkelt, säger inte att det är lätt men om det är förknippat med så jävla mycket ångest så ge fan i.

Mvh: rökare


   
SvaraCitera
Seydel

Sluta röka nu dåds troligtvis ser ut som en idiot när du börjar röka i ettan, dessutom blir man inte beroende eller känner ett sug efter 15 cigg 


   
SvaraCitera
reben

Seydel: ser ut som en idiot när du börjar röka i ettan

vfr då gjorde jag med

ja va fan ascool


   
SvaraCitera
Kokos1
Ämnesstartare

har slutat nu fick damp och brände upp alla som jag hade kvar på marken och typ hoppa på dem. Och det blev kaos typ dem bara bränn inte upp dem  alltså dem som röker, men jag bara skrek jävla gift som tar död på en bara det är det jag bränner upp så håll käften.


   
SvaraCitera

hänger alltid med ut med mina kompisar som allihopa röker och röker inte en enda cigg själv =)

+ omöjligt att bli beroende av 20 cigg lol, rökte mycket väldigt ofta ibland förrut men blev aldrig beroende det är typ bara "psykiskt" eller "socialt" beroende i början


   
SvaraCitera

Kokos1:
har slutat nu fick damp och brände upp alla som jag hade kvar på marken och typ hoppa på dem. Och det blev kaos typ dem bara bränn inte upp dem  alltså dem som röker, men jag bara skrek jävla gift som tar död på en bara det är det jag bränner upp så håll käften.

haha<3


   
SvaraCitera