Aviseringar
Rensa alla

Mår så hemskt


varfor
Ämnesstartare

Ärligt, vet ingen som gör misstag som mig. Ständigt gör jag något som får mig att tänka på att det vore bättre & bara dö. Varje misstag händer även på fyllan. Jag har legat med 3 personer, alla är ont night stand, tyvärr. Låg oskyddat på festival, hade panik över alla könssjukdomar och tänkte det värsta, har inte kollat mig ännu men tror jag klarade mig bra, killen va 96a. Här om dagen blev jag och en kompis med 2 killar hem till ena av dom, känner enbart till dessa killar då jag träffat på och snackat innan. Min kompis höll på med den ena av dem, och han är 93a. Frågade min kompis om den andra killens ålder och hon sa att det var samma, runt 22-23, trodde hon iallafall och det såg ut att stämma. När vi kommer fram blir han helt galet kåt och drar mig in i sitt rum tillslut och bara drar fram kuken och stoppar in den, då säger jag att "nej det känns fel" så fortsätter han men jag fortsätter säga att det känns fel, & tillslut slutar han och frågar varför. Då frågar jag hur gammal är du ens, 29, 85a, svarar han. Jag bara "haha vilket kul skämt lägg av! Ärligt då! " men det var sant. Sen låg han och försökte övertala mig och tillslut började han igen, bara sådär. Orkade inte bry mig mer så, vi låg. Den kåta jäveln väckte mig även på morgonen och gjorde samma sak utan för varning. Har panik nu och lovar att jag säkert är både gravid och har aids, är så rädd så vill dö. Känner mig så äcklig, varför? Det var liksom omöjligt att säga nej just då, aldrig känt så förr! Vill inte va en sådan person som bara ligger med en massa! & mina föräldrar tror typ att sex är främmande för mig, självklart att jag är oskuld. Tänk om jag måste berätta för dem? Bara tanken får mig att vilja dö, helt ärligt, jag dör hellre än att berätta det för dem. Ska ni hata så snälla gör det inte här för jag vill bara ha stöd, gärna att någon varit med om liknande. Någon som kan stötta. För ingen får veta detta så har ingen att snacka me, då skulle jag bli kallad hora resten av mitt liv i denna lilla stad. Är 16 år.


   
Citera
Ämnesetiketter

Sen när är födelseår någon indikator på att man inte har några könssjukdomar?
Och sedan ska du verkligen inte känna dig äcklig för att han utnyttjade dig. Gå och testa dig för sjukdomar och graviditet, se till att alltid ha kondomer med dig (nej det är inte töntigt att ta ansvar för sin hälsa) och att komma ihåg att inte ha sex om du inte är säker på att du verkligen vill då din kropp är din och ingen annans.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Jag tycker absolut att du ska gå till närmsta ungdomsmottagning. 
Det är väl ändå bäst att ta mod till sig för att gå och testa dig så att du kan få det ur världen? De ska ha kunnig personal och där bör även finnas någon som du kan prata ut med. Det är inte upp till mig att säga vad du ska göra. Men personligen så hade man nog försökt att undvika alkohol ett tag. Mycket kan ske på fyllan för vissa och det låter som att du verkligen behöver slippa hamna i sådana situationer. Ta hand om dig.


   
SvaraCitera