Aviseringar
Rensa alla

mår sämre o sämre...


Ämnesstartare

Snälla du, kan du inte ge nåra få minuter åt att läsa min text.
Tack. [smile]

hej allihopa, jag e 14 år, bor i sthlm och mår bara sämre o sämre för varje dag...
jag har gått i samma skola från 6:års - 7:an, därefter bytte jag till en ny skola långt in i stan
började 8:an (höst-terminen 2009) och jag har inte nåra kompisar än [sad]
i början smsa jag ganska mkt med mina kompisar från min förra skola men jag tröttna mer o mer på dem och nu gillar jag dem inte alls,
bryr mig inte om dem.
Förutom en enda kille som jag har hållit kontakten med typ hela tiden och fortfarande gör,
han e rätt schysst, har kännt honom sedan dagis. men det e lite synd att allt han vill göra e att spela datorspel hela tiden [sad]
han e ingen utemänniska o han pratar typ mest om spel, iaf så brukar jag spela datorspel med honom, eftersom jag vill göra nånting med honom

jag vet inte varför, men i den här nya skolan har jag alltid varit så blyg o tyst, har knappt sagt nåt, :(. jag har har blivit en astråkig människa,
har typ aldrig sagt nåt grovt i min nya skola :(, bara varit snäll pojke.
I min förra skola svor jag o så som fan o höll på, var värsta omogna jäveln asså, bråka me folk många gånger (VERKLIGEN BRÅK)
Även om jag bara var kompis med mitt kompis-gäng i min gamla skola så kände jag rätt väldigt många där, kunde typ alltid prata med alla i min klass och parallelklass, och folk i de högre/lägre, kände alla väldit bra.

iaf i min nya skola e jag int så töntig längre, men jag har blivit så tråkig :/ o har inge kompisar
men jag har lyckats vara glad ändå, har spelat mkt datorspel där jag har pratat o träffar mkt folk ( många internet-kompisar ).
börja t.o.m. prata i skype med nåra personer från samma stad, vi blev väldigt bra kompisar, fast vi var internet-kompisar så prata vi som riktiga kompisar.
Internet, musik och porr har hjälpt mig mkt och hållit mig glad.

Men för nåra månader sedan när jag blev förälskad i en tjej och har verkligen int lyckats tänka på annat än henne,
har fått sms av mina internetkompisar som undrade vart jag hade tagit vägen, har tappat all lust för att runka.
Har verkligen bara mått sämre och sämre för varje dag.
Och jag får fler o fler problem, min mamma vill att vi ska börja hänga, hon vill ta mig ut till stan, gå med mig på promenad i skogen[cry]
Hon har också alltid hatat mitt datorspelande och har tvingat mig stänga av datorn ofta när hon har varit hemma ( hon skriker på mig )[cry]
Tron på gud minskar oxå hela tiden, samtidigt som lusten för självmord ökar. [sad]

Jag känner nu mig mer ensam än nånsin, och det känns som att jag har glömt hur man pratar [cry]
Jag känner mig alltid hes typ, måste alltid anstränga mig för att höras, har så tyst röst.

Min pappa...
Min pappa e en gubbe som hälsar på as många människor men inte har en enda kompis, han ringer sin kusin ibland, (det gäller alltid jobb/pengar/räkningar/annat skit)
Han pratar med sig själv, äter as snabbt, typ suger i sig mat som en damsugare.
Han brukar gå på promenad ensam i skogen och stan, han har på sig as fula klädder som han har köpt för 10kr, fastän har pengar, han vägrar gå till tandläkare fast hans tänder e äckliga o gula o svara som fan.
Han e galen typ, han säger as konstiga saker till mig som han verkligen tror på, man kan tro att han a alkholist. Han brukar berätta saker för mig som jag har hört 1000 gånger.[cry]
TÄnk om jag blir som honom? [cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Provocera lärare så får du status. [cool][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska sova nu. bryr mig int om hungern :((( o smärtan, har blivit van.
Godnatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ivluu:

TÄnk om jag blir som honom? [cry][cry][cry]

Hahaha [bigsmile]

Låter fan som min tonårsperiod.

Då ville man dö, idag vill man inte dö för att jag bestämmer över mitt egna liv nu.

Sen har jag reflekterat tillbaka och undra vad jag skulle ha gjort annorlunda när jag var i din ålder, nu när jag ser det på ett annat perspektiv, så nu kan jag ge dig några råd.

1.Du har 50% av din farsas gener, men det är upp till dig hur du ska leva ditt liv. Även om hela världen är hemsk så ligger ansvaret för ditt liv i dina händer, så du bestämmer själv inte omgivningen hur du ska leva.

Varje man får följa sin egen väg.

2. Angående tjejen så rekommenderar jag att du ser den här länken. http://www.c-r.se/forum/showthrea​d.php?t=2248 . Skippa bootcampen, kolla på den rekommenderade länken och läs vidare.

3. Ta kontakt med en ungdomsmottagning eller psykolog, varför det? Hört så mycket skit om dem...bla bla bla.

Min egna erfarenhet har varit bra, inte att min tonårsperiod blev bättre men att jag mådde bättre efter att ha pratat ur all skit, och din inställning är nyckeln till framgång på många aspekter i livet.

Ska dra syns sen, har du några fler frågor skriv ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

. http://www.c-r.se/forum/showthrea​d.php?t=2248

Håller du fortfarande på med det där? [cry]

Ont: Så är det att vara tonåring. Det blir bättre sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Håller du fortfarande på med det där?

törs ej klicka på länken, vad är det? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

törs ej klicka på länken, vad är det? :s

Alphamalegrejen du vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, han är som rix fm
"alltid ny och fräsh musik"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Håller du fortfarande på med det där? [cry]

Håller du fortfarande på och tjatar om det där isola?

Nej, det är inte alphamalegrejen [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Nej, det är inte alphamalegrejen [bigsmile]

Såg väldigt mycket ut som sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag läser din text och förstår dig inte riktigt ?
Man kan ha det mycket värre, inte för att jag är du elr knr dig. Men jag har vart med om jäkligt mycket, mått otroligt dåligt. Men jag har kämpat, tycker att du ska göra det med!
De kan va dåligt länge men de kommer bli bättre.. Trust me. Btw. Sthlm är en stor och undebar stad. Du kan kanske börja på något och få vänner via det kanske ?
Finns väl massa " frtids intressen" där.
Kram,


   
SvaraCitera