Forumet - mår skit

mår skit

420 0 26

Spana också in:

Palett:

att må dåligt har inget att göra med hur gammal man är, men det förstår du säkert bara du tänker efter

Verkligen. Mamma har talat.

dryg:

mina problem går inte över de e de som e problemet

Måste du vara så förbannat kryptisk?
Äh, var svart och svår och oförstådd för alltid då.
LightInDarkness:

om du ska ha den synen på dem så är det väl klart att de blir kassa oavsett. ge dem en chans om du vill må bra.. annars får du snacka med någon lärare som du litar på, eller någon annan vuxen

asså shit man vet knappt dens namn har aldrig träffat den förut och så ska man bara berätta sina djupaste tankar och hemligheter för den,
Bestäm dig för att du ska må bra, då är du en bra bit på väg!

Att sluta vara deprimerad å skära mig är bland det svåraste jag gjort men jag bestämde mig för att jag skulle sluta med att skada mig själv psykiskt å fysiskt.. Fick iofs även lite hjälp av vänner å kurator, men mestadels så var det jag själv som kämpade för att bli frisk![cute]
dryg:

vill inte vara omöjlig lr nåt men ja litar inte på några lärare och jag umgås mest med folk i min egen ålder

vänner är ju ett steg att börja med, om du nu har några som lyssnar och vill hjälpa dig iaf.
men en vuxen är att rekommendera iaf, särskilt om du vill må bra. hjälper dig inte att låta det vara. saker blir inte bättre för att man förtränger dem o låter dem vara