Aviseringar
Rensa alla

mår skit


Ämnesstartare

hej ja brukade skära mej gjorde det i typ 1 år lr nåt men slutade för ett tag sen å nu mår ja så jävla illa kan inte sova har börjat röka igen å e allmänt deppig nån som vet va man kan göra mot det?


   
Citera
Ämnesetiketter

tänka


   
SvaraCitera

finns inte mycket att göra annat än att prata med inkompetenta läkare och psykologer, tyvärr


   
SvaraCitera

Växa upp. (inget illa menat, sånt hör för det mesta till puberteten).
[y]


   
SvaraCitera
Hando

Grammatik är överskattat, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

finns inte mycket att göra annat än att prata med inkompetenta läkare och psykologer, tyvärr

hatar psykologer osv

Dåren:

Växa upp. (inget illa menat, sånt hör för det mesta till puberteten).

asså du vet så lite om mej

Hando:

Grammatik är överskattat, eller hur?

aa jävligt mkt


   
SvaraCitera

dryg:

asså du vet så lite om mej

Jag vet.
Men du är tonåring. Majoriteten mår riktigt dåligt någon gång under den tiden. Men det går över med tiden.


   
SvaraCitera

dryg:

hatar psykologer osv

mm jag med men det är nog faktiskt bästa sättet


   
SvaraCitera

Dåren:

Växa upp

att må dåligt har inget att göra med hur gammal man är, men det förstår du säkert bara du tänker efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Jag vet.
Men du är tonåring. Majoriteten mår riktigt dåligt någon gång under den tiden. Men det går över med tiden.

mina problem går inte över de e de som e problemet


   
SvaraCitera

Palett:

att må dåligt har inget att göra med hur gammal man är, men det förstår du säkert bara du tänker efter

Verkligen. Mamma har talat.

dryg:

mina problem går inte över de e de som e problemet

Måste du vara så förbannat kryptisk?
Äh, var svart och svår och oförstådd för alltid då.


   
SvaraCitera

dryg:

hatar psykologer osv

om du ska ha den synen på dem så är det väl klart att de blir kassa oavsett. ge dem en chans om du vill må bra.. annars får du snacka med någon lärare som du litar på, eller någon annan vuxen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

om du ska ha den synen på dem så är det väl klart att de blir kassa oavsett. ge dem en chans om du vill må bra.. annars får du snacka med någon lärare som du litar på, eller någon annan vuxen

asså shit man vet knappt dens namn har aldrig träffat den förut och så ska man bara berätta sina djupaste tankar och hemligheter för den,


   
SvaraCitera

dryg:

asså shit man vet knappt dens namn har aldrig träffat den förut och så ska man bara berätta sina djupaste tankar och hemligheter för den,

det är ju det de är utbildade till.
men som sagt.. snacka med någon lärare eller vuxen som du LITAR på först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

snacka med någon lärare eller vuxen som du LITAR på först.

vill inte vara omöjlig lr nåt men ja litar inte på några lärare och jag umgås mest med folk i min egen ålder


   
SvaraCitera