Aviseringar
Rensa alla

Mår skit


Ämnesstartare

Allt började med att en ny tjej i vår skola började som kom från en annan skola. Vi vart nyfikna och började kolla hennes kontakter tog några killars nummer och busringde.... Dom blev såklart sura o det när vi ringde men vi forsatte. Sen la vi till dom på facebook och en av dom började lägga ut inlägg på sin profil där jag o min kompis var taggade om att vi var störande och att vi skulle sluta ringa.Det blev en massa kommentarer och där var det jag och min kompis mot hur många som helst. Vi började mucka och nu idag ville en kille som jag börja mucka med ha mitt nummer men jag lämnade ut min pappas......
Jag vet inte om dom ringt än men tänk om dom har det då komma både min pappa bli sur på mig och det komma bli massa frågor om det och massor av dom är sugna på att slå ner mig och min kompis.Dom vill bestämma träff där vi ska slåss hela tiden och dom är ett år äldre än oss.Plus att det var någon 17åring som ringt och skrämt skiten ur mig.Nu vill jag stoppa det här har lust att åka ensam och träffa dom för att försöka få dom att dra ett streck över det här men jag har risk att bli misshandlad.

Exakt när mitt liv blev toppen så har jag både börjat må skit och fått ont i magen....Min pappa komma skälla ut mig och jag kanske får spö.Önskar att det här aldrig hade hänt 🙁


   
Citera

[love]


   
SvaraCitera

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

????


   
SvaraCitera

Nja. Jag kan inte säga mer eller mindre att så man bäddar får man ligga.

I'm sorry.


   
SvaraCitera

4 8 15 16 23 42


   
SvaraCitera

Ditt dumma fanskap, stryk ska du ha.


   
SvaraCitera
time
 time

Walking:

Ditt dumma fanskap, stryk ska du ha.

Så får man inte säga. [no-no]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Så får man inte säga.

Varför inte det? Pga ums regler? För moraliskt är det fan inget fel med det. [mad]


   
SvaraCitera
time
 time

Walking:

Varför inte det? Pga ums regler?

Ja, du måste kunna modifiera sanningen lite. Med andra ord: välja vänligare sådana. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du blir nog glad tror jag komma få stryk


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ja, du måste kunna modifiera sanningen lite. Med andra ord: välja vänligare sådana.

Men jag orkar inteee, sådana här regler är så jäävla tööntigaaaaaaaaaaaaaa. Man får vara hur vidrig som helst så länge man inte skriver fula ord...

Hotad:

Du blir nog glad tror jag komma få stryk

Gör det enda du kan göra, be om ursäkt. Hoppas du lär dig något av det här iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok , ska försöka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska jag säga till min pappa om dom ringt han?[cry]


   
SvaraCitera

glad påsk, god jul och got ntt år

Hotad:

vad ska jag säga till min pappa om dom ringt han?

glad påsk, god jul och gott nytt år.


   
SvaraCitera